ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماينده مجلس: تبليغات برای کاهش جمعيت ممنوع می‌شود

يک نماينده مجلس ايران می‌گويد جزئيات طرحی در دست بررسی است که بر اساس آن قرار است انجام تبليغات برای کاهش جمعيت ممنوع شود.

يک نماينده مجلس ايران می‌گويد جزئيات طرحی در دست بررسی است که بر اساس آن قرار است انجام تبليغات برای کاهش جمعيت ممنوع شود.

احمد آريايی روز يکشنبه ۲۲تير به خبرگزاری خانه ملت گفت: «جزئيات طرح مذکور در دستور کار قرار گرفت و قرار شد تهديدکننده‌ها و محدوديت‌های کاهش جمعيت مانند انجام انواع تبليغات برای اين مهم ممنوع شود.»

به گفته اين نماينده مجلس ايران «همچنين انجام عقيم‌سازی نيز در صورتی که به بهداشت و سلامت فرد آسيب نزند، ممنوع شده که بر اساس آن جرايمی برای متخلفان درنظر گرفته شده که مشخص بودن ميزان اين جرايم بايد با نظر اعضای کميسيون قضايی و حقوقی مجلس باشد.»

از آغاز سال جديد خورشيدی، اجرای سياست‌های افزايش جمعيت در ايران سرعت بيشتری گرفته است.

سياست‌های جمعيتی در ايران در پی سخنرانی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر حکومت ايران در جمع گروهی از مردم شهر بجنورد به طور کلی تغيير يافته است.

آيت‌الله علی خامنه‌ای، ۱۹مهرماه سال گذشته در سخنانی موضع‌گيری سال‎های قبل خود را در قبال کنترل جمعيت در ايران اشتباه خوانده و از خداوند خواسته بود او را به خاطر اين سياست ببخشد.

به دنبال مخالفت رهبر حکومت ايران با ادامه سياست‌های کنترل جمعيت٬ وزارت بهداشت بودجه‌ مرتبط با اين سياست را قطع کرده است و به جای آن طرح‌های تشويق به باروری به‌سرعت در حال طراحی و اجرا هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    والا رژیم خودش راه مبارزه با سیاستهای احمقانه اش رو نشون میده. پیش بسوی تبلیغات اینتر نتی و فیسبوک با شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» راه و روش مختلف جلوگیری رو در همه جا خیلی باز بحث کنید . توصیه شخصی: در مسافرتهای خارجی کندوم و قرص ضد بارداری و .... تهیه کنید یا به دوست آشنا سفارش کنید بیاره. در اینترنت در مورد جلوگیر های طبیعی تحقیق کنید ضمن اینکه قرص سقط جنین هم رزرو داشته باشید.

  • بابک

    جمعیت فقیر زیاد شود تا بسیجی و پاسدار برای حفظ حکومت کم نیاید. حفظ حکومت اوجب واجبات است حتی واجب تر از حفظ اسلام. مردم ایران که جایی برای اینها ندارند جز اینکه برایشان راه پیمایی کنند و رای بدهند. اینها دنبال توده های فقیر و بی اطلاع هستند تا بر گرده آنها سوار باشند و حکو.متشان را حفظ کنند