ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده سپاه فیروزکوه از بازداشت هشت شیطان‌پرست خبر داد

هشت زن و مرد در

هشت زن و مرد در شهرستان فيروزکوه استان تهران به دليل آنچه که «شيطان‌پرستی» ناميده شده، بازداشت شدند.

روزنامه شهروند روز يکشنبه ۲۹تير، به نقل از علی‌اکبر انارکی، فرمانده سپاه فيروزکوه گزارش داد: «اين گروه در دو شب در يک منزل کارگری، به صورت عريان به رقص و پايکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غيرانسانی مشغول بودند.»

فرمانده سپاه فيروزکوه افزوده است: «مأموران اداره حفاظت از محيط‌زيست اين شهرستان در حين گشت‌زنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرين‌دشت فيروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمايلی خاص و آويختن ابزارآلاتی با نماد و شمايل ويژه مواجه شدند که مراتب را به نيروی انتظامی و بسيج شهرستان فيروزکوه اطلاع دادند که مقامات قضايی، ماموران نيروی انتظامی و نيروهای بسيج به سرعت خود را به منطقه اعلام شده رساندند و آن‌ها را دستگير کردند.»

به گفته وی «اين افراد اکنون در بازداشت‌گاه به‌سر می‌برند.» نام بازداشت‌شدگان اعلام نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دادپور

    جمهوری اسلامی خود حکومت شیطان اکبر طبق اعلام سه کتاب به اصطلاح اسمانی است. این حکومت با نظامیان پاسدار و بسیجی و چماقداران و ساندیس خواران بیشترین شیطانپرستان را در کشور را دارد . مرتبت ولی فقیه در عالم ملکوتی از پیامبر هم پیشی گرفته است و این ها همه به همت همین شیطان پرستان واقعی.