ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری: شکايت از من بی‌معنی و خنده‌دار است

علی مطهری، نماينده مجلس ايران در واکنش به نمايندگانی که از وی شکايت کرده‌اند، گفت: «شکايت از من بی‌معنی و خنده‌دار است.»

علی مطهری، نماينده مجلس ايران در واکنش به نمايندگانی که از وی شکايت کرده‌اند، گفت: «شکايت از من بی‌معنی و خنده‌دار است.»

مطهری صدور حکم اعدام از سوی جنتی را «مخل عضویت» وی در شورای نگهبان دانست

مطهری روز چهارشنبه اول مرداد در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی ايرنا افزود: «اين شکايت حول سه محور اظهارنظرهايم درباره آيت‌الله منتظری، نهضت آزادی و فتنه سال ۸۸است.»

وی گفت: «من هم می‌توانم شکايت کنم از آقای الف که چرا اظهارنظرهايش مثل من نيست يا عين من حرف نمی‌زند که اين موضوع کمی خنده‌دار و بی‌معنی است.»

مطهری افزود: «من هم می‌توانم عليه اين افراد شکايت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه نداريد و هيچ حد و مرزی برای رعايت حقوق مردم قايل نيستيد. اگر اين‌گونه باشد من خيلی بيشتر از آن‌ها شکايت دارم.»

حدود ۱۰روز پيش شماری از نمايندگان مجلس ايران از علی مطهری به دليل سخنان او درباره رفع حصرخانگی ميرحسين موسوی و مهدوی کروبی و انتقاد از حصر آيت‌الله حسين‌علی منتظری شکايت کرده‌اند.

اين شکايت به بهانه سخنان علی مطهری در روز هفتم تير، در مراسم بزرگداشت محمد بهشتی، روحانی و سيستمدار ايرانی در نجف‌آباد تنظيم شده است؛ جايی که علی مطهری برخورد با آيت‌الله منتظری را «تند» و «غير ضروری» خوانده بود.

آيت‌الله منتظری پس از انتقاد از آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در سال ۱۳۷۶، شش سال را در حبس خانگی به‌سر برد. وی در آذر ۱۳۸۸درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد ایرانی

    البته علی آقای مطهری بهتر از ما میدانند که در دارالخلافه اسلامی هر چه آقا بزرگه بفرمایند عین منطق و حق و حقیقت است و هر چه غیرآن باشد سزاوار سرکوب و تمسخر توسط کاسه لیسان و بادمجان دور قاب چینها