ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«يک چهارم نقدينگی ایران در اختيار ۶۰۰ نفر است»

عزت‌الله يوسفيان ملا، عضوستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ايران گفت: «هم اکنون يک چهارم نقدينگی کل کشور در اختيار حدود ۶۰۰نفر است.»

عزت‌الله يوسفيان ملا، عضوستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ايران گفت: «هم اکنون يک چهارم نقدينگی کل کشور در اختيار حدود ۶۰۰ نفر است.»

يوسفيان ملا روز شنبه چهار مرداد به خبرگزاری دولتی ايرنا گفت: «کل نقدينگی کشور در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار ميليارد تومان است که حدود ۱۰۰هزار ميليارد تومان آن متاسفانه در قالب تسهيلات به عنوان‌های مختلف در اختيار ۶۰۰نفر قرار داده شده است.»

وی به يک مورد به عنوان «مصداقی از در اختيار گرفتن تسهيلات کلان از بانک‌های دولتی» اشاره کرد و افزود: «تسهيلات هشت هزار ميليارد تومانی از سوی يک شرکت خودرويی که غيردولتی است و به صورت سهامی اداره می‌شود، مديران عامل و هیأت مديره آن افراد صاحب نفوذ و سهام‌دار در بانک‌های خصوصی کشور هستند و پول را در آن بانک گذاشتند و سود حاصله را بين خودشان تقسيم می‌کنند و ضرر آن را به حساب شرکت قرار می‌دهند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    وقتی رهبر خود خوانده و پوشالی جزو فاسدترین افراد جهان از نظر مالی باشد و ثروتی تخمین زده بالغ بر یکصد میلیارد دلار دزدیده است ، دیگر چه توقعی میتوان از نوچه هایش داشت . چند سال پیش در جائی میخواندم که نوستر آداموس سقوط رژیم ایران را به علت اختلاس یا همان غارت و چپاول پیشبینی کرده است ، ابتدا خنده ام گرفت و پیش خود گفتم لابد کسی از خودش در آورده است ولی حالا و بعد از چند سال ظاهرآ پیش بینی به حقیقت نزدیک شده است و حداقل در میزان اختلاسها پرده حیا دریده و کنار رفته است .