ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار وزارت کشور ایران به انصار حزب‌الله

روح‌الله جمعه‌ای، رئيس مرکز اطلاع‌رسانی

روح‌الله جمعه‌ای، رئيس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور ايران به انصار حزب‌الله درباره گشت‌های موتوری هشدار داد و گفت: «هر کسی به هر دليلی برای امنيت مردم مشکل ايجاد کند قطعا دولت با آن مقابله می‌کند. ترسی هم از هيچ گروهی ندارد.»

به گزارش روز دوشنبه ۱۳مرداد روزنامه شهروند، این مقام وزارت کشور در واکنش به گفته‌های عبدالحميد محتشم، دبيرکل انصار حزب‌الله که چندی پيش از اعزام گشت‌های موتوری به خيابان‌ها برای برخورد با «بدحجابی» خبر داده بود، گفت: «توصيه می‌کنيم چنان‌که افراد، گروه‌ها يا تشکل‌ها نسبت به هرگونه فعاليت اجتماعی نقد يا اعتراضی دارند از مجاری قانونی اقدام کنند.»

وی افزود: «تشکل انصار حزب‌الله هم بايد توجه داشته باشد که در کشور قانون حاکم است.»

رئيس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در پاسخ به اين پرسش که «آيا به انصار حزب‌الله مجوزی برای حضور سازمان‌يافته در خيابان و تذکر دادن به مردم داده شده است يا خير» گفت: «تا به حال هيچ درخواست مجوزی از ما نشده است و ما هم مجوز چنين فعاليتی را به هيچ‌کس نداده‌ايم.»

در هشت سال گذشته، تنها ماموران پليس ايران بوده‌اند که اقدام به برخورد با «زنان بدپوشش» می‌کردند اما پس از روی کارآمدن دولت روحانی، گشت‌های انصار حزب‌الله که در دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران فعاليتی نداشتند، می‌گويند می‌خواهند دوباره به خيابان بازگردند و با آنچه که «بد حجابی» می‌نامند، برخورد کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نورسته

    کاش ایشان مشخص میکردند که منظورشان از امنیت مردم چیه؟تا مردم حد وحدود رو بدونند وبتونند در صورت برخورد با اون اقدام کنند. البته این مطلب رو برای این نوشتم که بگم با کلی گویی مسئله ای حل نمیشه واساسا این اراذل نباید درخیابانها باشند .

  • afshin

    سگان پاچه گیر حکومت وحشی

  • بهنام

    چه بخواهیم و چه نخواهیم این اراذل و اوباش برای مردم مزاحمت ایجاد میکنند و بهتر است مردم از حق و حقوق قانونی خود در مواجهه با این اراذل اطلاع داشته و به هیچ عنوان تن به خواسته های فرا قانونی آنان ندهند و آنها را برسمیت نشناسند .

  • afshin

    متاسفانه حمایت کنندگان گروههای افراطی نمیدانند که روزی همین ها گریبان خودشان را خواهند گرفت و به هر صورتی ک خط مالی تغذیه کننده دچار مشکل شود اینها صاحبان خود را تکه پاره خواهند کرد. نمونه اش همین گروه داعش و الغعده و حماس

  • سلام

    هههههههه چقدراین دولت بی تدبیر وناامیدکننده قشنگ حرف می زند بابا کالا که قرار ارزون بشه شد ده برابر سبد کالا فراموش شد خودرو اسمانی شد سلامت وبیمه اش جای خود عین فیلمهای ایرانی بازی میکنند که طرف بیکار اما خونه وماشین وامکانات عالی در خونه داره وهمش بهترین غذا را می خوره توی خونه اش با شلوار می خوابه وزنه روسری وشال سر کرده ما فقط قشنگ میبینیم وقشنگ مشنوییم امادر عمل بدتر از همه والله اعلم

  • مهدی

    از کدوم قانون حرف میزنید؟ :)

  • مرد ایرانی

    دولت تنها یک تدارکاتچی بی اختیار است نیروهای انتظامی و لباس شخصی های خودسر و بسیج و ... از جای دیگری فرمان میگیرند

  • سيامك

    جناب جمعه اى بلاخره يكى بيدا شد جواب اين خود سر هارا بده ضمنا برادران بنز الهى لطفا غلاف كنيد .....؟؟؟؟

  • رویا

    ممکن است فقط حرف باشد اما همان گفتنش هم خوب است.