ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع در گناباد در اعتراض به مرگ یک زن باردار

شماری از مردم گناباد در استان خراسان رضوی به دليل مرگ يک زن باردار مقابل فرمانداری اين شهرستان تجمع اعتراضی برپا کردند. معترضان جسد اين زن را نيز به اين تجمع منتقل کردند.

شماری از مردم گناباد در استان خراسان رضوی به دليل مرگ يک زن باردار مقابل فرمانداری اين شهرستان تجمع اعتراضی برپا کردند. معترضان جسد اين زن را نيز به اين تجمع منتقل کردند.

فرمانداری گناباد در استان خراسان رضوی

به گزارش روز دوشنبه ۱۳مرداد خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا،  محمد صفائی، فرماندار شهرستان گناباد با حضور در جمع معترضان گفت: «قول می‌دهم موضوع را تا روشن شدن علت مرگ اين مادر باردار پيگيری کنم.»

وی ازخانواده اين زن نيز خواست تا «موضوع را از طريق مذاکره و قضايی پيگيری نمايند تا اگر کسی يا کسانی در اين امر کوتاهی و قصوری داشته‌اند به آن رسيدگی شود.»

اين سومين زن باردار است که در يک سال گذشته در شهرستان گناباد جانش را از دست داده است.

محمدرضا حسين نژاد، همسر اين زن گفته است: «همسرم، مرضيه دلاوری بعد از بروز علايم زايمان حدود ساعت ۱۱روز پنجشنبه، ۹مرداد به بيمارستان ۲۲بهمن گناباد، مراجعه کرد و در بخش زنان و زايمان اين بيمارستان بستری شد و تا ساعت حدود سه بامداد روز جمعه، دکتر متخصص در اتاقی که بستری بود حاضر نشد.»

وی افزود: «بعد از درخواست‌های مکرر برای انجام زايمان به طريق سزارين توسط اينجانب، پزشک متخصص بر سر بيمار حاضر شد و در حالی که نوزاد به صورت طبيعی در حال زايمان بود و مريض دچار خون ريزی‌های شديد شده بود، عمل جراحی سزارين روی بيمار انجام شد.»

به گفته همسر اين زن «اين عمل و خونريزی‌ها باعث شد که حدود ۲۰ پلاکت خون به بيمار تزريق شود که متاسفانه فايده چندانی نداشت و بيمار بعد از بيهوش شدن به تشخيص دکتر اين بخش به بيمارستان مشهد اعزام شد که متاسفانه در بين راه آمبولانس حامل بيمار پنچر شد. اين عوامل همه دست به دست هم دادند، همسر ۳۶ساله‌ام در بيمارستان امام رضا مشهد و نوزاد در بيمارستان ۲۲بهمن گناباد فوت کردند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جواد

    خاک بر سر مسیولان