ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد باطل شد

شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز «دانشگاه جامع ايرانيان» را باطل کرد. محمود احمدی‌نژاد این دانشگاه را تأسیس کرده بود.

شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز «دانشگاه جامع ايرانيان» را باطل کرد. محمود احمدی‌نژاد این دانشگاه را تأسیس کرده بود.

محمود احمدی‌نژاد رئيس هیأت مؤسس دانشگاه جامع ايرانيان بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسین حسینی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفته شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ابطال «دانشگاه جامع ایرانیان» را به وزارت علوم اعلام کرده و احتمالاً این مصوبه به خود دانشگاه نیز ابلاغ خواهد شد.

به گفته این مقام ارشد وزارت علوم شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرده مصوبه قبلی درباره این دانشگاه «بلااثر  و فاقد وجاهت است.»

خبرگزاری تسنیم که از زیرمجموعه‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران است، به نقل از یکی از معاونان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت که این شورا آغاز به کار دانشگاه احمدی‌‌نژاد را منوط به نظر شورای گسترش کرده بود، در حالی که شورای گسترش مجوزی برای «دانشگاه جامع ایرانیان» صادر نکرده است.

پیش‌تر رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری ایران، مجوز دانشگاه جامع ایرانیان را «نامعتبر» خوانده بود. در آن زمان، حسین حسینی، مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم هم اعلام کرده بود که این دانشگاه مجوز فعالیت ندارد و نمی‌تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند.

رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری ايران، مجوز دانشگاه ايرانيان را «نامعتبر» دانسته بود

اين‌بار نيز مديرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تأکيد کرد که پيش از این مجوز تأسيس «دانشگاه جامع ايرانيان» صادر شده بود و اين مجوز در سايت اين دانشگاه هم انتشار یافته است. با اين حال مجوز تأسیس این دانشگاه بنا به درخواست شورای عالی ايرانيان و رئيس اين شورا برای فعالیت در خارج از ایران صادر شده بود. شورای گسترش نمی‌تواند مجوزی برای داخل ايران داشته باشد.

«دانشگاه جامع ايرانيان» بنا بر مصوبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران تأسيس شده است.

دوم مردادماه ۱۳۹۲ نيز اساسنامه اين دانشگاه به تأييد کامران دانشجو، وزير وقت علوم، تحقيقات و فن‌آوری و محمدحسين طريقت منفرد، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسيده بود.

چندی پیش برداشت ۱۶ میلیارد تومانی جهت راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان از حساب دولت خبرساز شد. پس از آن بود که فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات اعلام کرد دادسرا و دیوان محاسبات ظرف مدت یک هفته، پرونده برداشت  ۱۶ میلیارد تومانی را رصد، تحقیق و رسیدگی کرده و این مبلغ به‌سرعت به حساب بیت‌المال برگردانده شد.

محمود احمدی‌نژاد رئيس هیأت مؤسس «دانشگاه جامع ايرانيان» بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بیچاره این دانشمندان لمپن و بیسواد بچه حزب الهی که پشت در دانشگاه تخیلی صف گرفته بودند و لابد الان از زور ناراحتی خودکشی می کنند . مواد درسی این دانشگاه هم لابد از این قرار بوده است ! دزدی در ملاء عام و در روز روشن و با شعار پاک دست ترین دولت ایران . اختلاسهای نجومی از در آمد نفت بدون آنکه گندش در بیاید . آموزش به کار گیری رحیم مشائی و رحیمی و بقائی به عنوان دست چپ و راست و یا هر دزد سر گردنه دیگری که عجالتآ دم دست بود . روش ربودن اسناد محرمانه از وزارت اطلاعات و پنهان کردن آن برای استفاده ابزاری از حریف و باج خواهی در روز مبادا . آموزش گفتن دروغهای بزرگ در دیدار با مراجع تقلید به خصوص داشتن هاله نور ، بدون اینکه طرف مقابل شک کند که شما دندانهایش را شمرده اید . آموزش متلک گوئی با استفاده از ادبیات لمپنیسم و*** مخصوصآ اصطلاح (خس و خاشاک) از تریبونهای عمومی در جمعیتهای میلیونی . روشهای مختلف و متنوع سخنرانی برای صندلیهای خالی سازمان ملل متحد بدون پلک زدن و کنف شدن و اعتماد به نفس کامل . انواع روشهای دوخت قطعنامه دانهای پاره شده بدون درد و خونریزی ظاهری و سوزش زیاد . روشهای مختلف قهر از یک روزه تا یک ساله و خانه نشینی و زور کاری از راه دور بدون اینکه کسی متوجه شود و گندش در بیاید . آموزش ساخت مسکن مهر با قوطی آب معدنی و کارتن مقوائی در یک ساعت . آموزش بگم بگم در مناظرات تلویزیونی و در آوردن عکس همسر رقیب در برنامه زنده تلویزیونی . نامه نگاری مخفیانه به روسای جمهوری شیطان بزرگ و خواهش و التماس برای اینکه شما را هم داخل آدم حساب کنند بدون بازتاب داخلی . روشهای ویژه بغل کردن مادر هوگو چاوز و مادران و خواهران دیگر روسای جمهور کشورهای هم پیمان و ریختن اشک تمساح در مقابل دوربینهای تلویزیونی و رقص تانگو بدون حضور دوربینهای تلویزیونی . آموزش خود تزریقی بوتاکس در منزل بدون اینکه به مرحوم داروین بر بخورد و در گور بلرزد . ارائه آمارهای واقعی از وضعیت تولید و اشتغال و نرخ بیکاری و غیره به صورت کاملآ واقعی و ( تخیلی ) برای حفظ موقعیت نظام اسلامی . و غیره ...