ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صلح‌طلبی به سبک نتانیاهو

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جهان

    ماوظیفه داریم ازفلسطین دفاع کنیم اگه دفاع نکنیم اسرائیل قدرت پیدابکنه همین شیرازماکه حافظ گفته ملک سلیمان هست ادعامیکنه مال ماست چون سلیمان یکی ازپادشاهان بنی اسرائیله پس اسرائیل باید***بشه شک نکنید

  • بینام

    دوستانی که همه مسائل رو انقدر ساده و بچگانه میبینند ، لطفا کمی تحلیل های پخته در مورد این قضایا بخونید و به جای بلغور کردن سخنان بچگانه رسانه های زرد، که هدف همه اونها عوامفریبی و پایین نگاه داشتن شعور مخاطب است ، کمی توان تفکر و تحلیل پیدا کنید . پیشنهاد میکنم حد اقل این دو تحلیل ارزشمند را که در همین سایت چاپ شده را برای شروع بخوانید: http://www.radiozamaneh.com/162276 http://www.radiozamaneh.com/167205

  • هموطن بهایی از: گورستان تخریب شده

    فقط میخواستم بگم گلی به جمال طرفداران حقوق بشر "وطنی" که انقدر هوای مردم غزه و فلسطین رو دارند! روی سخنم با کسانیست که توی این ۳۵ سال اخیر حتی یک کلام راجع به ترور اعدام و زندانی شدن و شکنجه و تخریب گورستان هموطنان بهایی خودشون اعتراض نکردند. همه اونایی که توی این سه دهه اخیر لام تا کام از سرکوب هموطنان خودشون توسط نیروی های فلسطینی/لبنانی در تظاهرات حرف نزدند. اونایی که در برابر اینهمه اعدام های سیاسی مردم ایران روشون رو میکنند اونور و حتی یک اعتراض هم نمیکنند. همه کسانی که تو خیابون میبینند که چه جوری با زنان و دختران ما رفتار میکنند ولی یه قدم برای جلوگیری از این نابرابری بر نمیدارند. ادمهایی که ۳۵ ساله میزنند تو سرشون اما باز ترجیح میدن یه آخوند دیگه بیاد که بیشتر بزنه تو سرشون. کسانی که نون شب ندارند بخورند اما پشت سر رژیمی سینه میزنند که لقمه رو از تو دهن اونا برمیداره میگذاره تو دهن برادران مظلوم لبنانی/ فلسطینی.اونایی که اعتراضشون فقط فیلمبرداری با تلفنشون از صحنه های اعدام و کتک خوردن مردمه.بابا شما ها ایول دارین. دمتون گرم برای اینهمه ابراز احساسات پر شور که این چند روزه نشون دادید.باعث افتخارید!

  • لیبراست

    جالبه که فلسطینیها و حتی سوریه از مالکیت امارات بر جزایر ایران اعلان حمایت میکنند و خامنه ای رهبر شکنجه گر ما تمام ثروت ایران را در اختیار فلسطینیها و حمایت از آنها در غزه گذاشته است !!

  • در جواب میر

    کسی و مخصوصا اسراییل از " کشته شدن زنان و بچه ها " دفاع نمیکند نمیدونم منظورت از کودک بیگناه کیه در جنگ ایران و عراق هم کودکان بیگناه از هر دو طرف کشته شدن البته این عوارض اجتناب ناپذیر هر جنگیست در اسراییل هم کودکان اسراییلی با گلوله ها و بمب های فلسطنی کشته شده انداوباش حماس هم مثل جمهوری اسلامی از غیرنظامیان بعنوان سپر استفاده میکنند مثل هواپیماهای جنگی سپاه پاسداران که زمان جنگ برای جلوگیری از برخورد موشک ناو آمریکایی پشت هواپیمای مسافربری ایران ایر سنگر گرفتند .محمد نوری زاد که یکی در سالهای اخیر به یکی از منتقدان سرسخت آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران تبدیل شده است، در مصاحبه با سایت "کلمه" از پرواز همزمان جنگنده های ایرانی در پناه این هواپیمای مسافربری به منظور گریز از رادار ناوهای آمریکایی و ضربه زدن به آنها پرده برداشت و گفت: "به محض شلیک آمریکایی ها و زدن هواپیمای مسافربری ما، داد و قال سرمی دهیم که ای دنیا این آمریکایی های نامرد را ببینید که به هواپیمای مسافربری هم رحم نمی کنند ؟! اما دم برنمی آوریم که در سایه ی معکوس همان هواپیمای مسافربری جنگنده های خود را مخفی کرده بودیم تا از رادار ناو آمریکایی فرار کنند و به او ضربه بزنند.

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه بین المللی- شماره 60

    […] صلح‌طلبی به سبک نتانیاهو رادیو زمانه ۵ آگوست ۲۰۱۴ کاریکاتوری از مانا نیستانی […]

  • امیر

    طرفداران حقوق بشر به سبک نو لیبراستی رو باش که تحمل یک نظر مخالف را ندارند. کسانی که به خاطر وضع حیوانات باغ وحش های ایران اشک تمساح می ریختند از کشته شدن زنان و بچه ها توسط ***ها حمایت می کنند. با با  دمتون گرم! خیلی آزادی خواهین! 

  • رضا از: شیراز

    من به آقای نتانیاهو درود میفرستم او در مقابل تروریست های حماس بردباری بسیاری به خرج داد. این عمل ایشان را با برخورد علی خامنه ای با منتقدانش که سلاح به دست نگرفته اند و تنها به سیاست ها و اندیشه های نفرت انگیز و تفرقه اندازش بین مردم، اعتراض کردند، مقایسه کنید خامنه ای منتقدانش را زندانی و شکنجه و اعدام کرد. حال او حیله گرانه به نتانیاهو میگوید چرا از مردمش در مقابل موشک پراکنی حماس دفاع میکند؟ حماسی که سکوهای پرتاب موشکش در مدارس و مکان هایی عمومی است.

  • یک ایرانی با انصاف از: تهران

    اگر گروهی از آنطرف مرز مثل حماس به تهران و اصفهان موشک و راکت پرتاب میکرد آیا ما برایش نقل و نبات و نوازش میفرستادیم . هر دولت شرافتمند و خدمتگذار ملت هم که بود کار اسراییل را انجام میداد . به نتانیاهو و اسراییل حق میدم.

  • رکسانا

    برخی از خانم ها و آقایان ایرانی از چه کسانی دفاع می کنند و آنها را نیروی «مقاومت» می نامند! از همان هایی که 35 سال پیش در ایران به قدرت رسیدند و در سال 2005 به جای تشکیل دولت فلسطین با اشغال غزه، مردم آنجا را به گروگان گرفتند. این اعضا و مأموران و دولت حماس در غزه در حال جنگ با اسراییل نیستند، بلکه دارند ساکنان غزه را که می خواهند پس از اخطار حمله هوایی، فرار کنند کتک می زنند و مانع فرار آنها می شوند تا گوشت دم توپ شوند:

  • ملت

    سلام!!!بچه ها ازتون یه سوال دارم!!! چرا ما باید غصه مردم عراق رو بخوریم؟ چرا ماباید غصه مردم فلسطین رو بخوریم؟ مگه تو جنگ عراق و ایران،فلسطینی ها از عراق حمایت نکردند؟ مگه همه ی اعراب با عراق نبودن؟ مگه وقایع جنگ نهاوند وقادسیه رو شما نخوندید؟ مگه بمب شیمیایی نزدن همین اعراب؟ مگه نمیدونید که زن های ایران به مدت 400سال نزد اعراب کنیز بودن؟ مگه نمی بینید اعراب به هم رحم نمیکنن؟ سوریه،لیبی،داعش،طالبان،عراق،داعش،جبهه النصره،نمیدونید اعرابند؟ مگه ندیدید حماس و فتح تو فلسطین در جریان جنگ داخلی، داشتن همدیگه رو تیکه تیکه میکردن؟ مگه ندیدید تو فلسطین به خاطر اعدام صدام ،سه روز عزای عمومی برپا شد؟ مگه نمیدونید اگه الان با کشور عربی ای درگیر بشیم همه اعراب میان واس حمایت از اون کشور؟ مگه اسم خلیج فارس رو عوض نکردن؟ مگه خوزستان رو نکردن عربستان؟ چرا اینقدر *** هستند این مردم؟ آیا نباید *** بود؟ دایی من میگفت تو جنگ سرباز فلسطینی و سودانی به اسارت میگرفتیم!!!! حالیتونه؟میفهمید؟ من در حیرتم از این مردم بی غیرت،چرا از اعراب و فلسطین حمایت میکنین؟ ***!!! فردوسی گفته: ز نادان بنالد دل سنگ و کوه/ ازیرا ندارد بر کس شکوه

  • سپر انسانی

    مانا نیستانی *** .. صهیونیستها هر چی باشن با بیگانگان و دشمنان ملت خود ( ملت اسراییل) میجنگند کاری که هر دولتی میکنه ولی تمام دولت های مسلمان اطراف اسراییل از جمله دولت حاکم بر ایران و دولت سوریه علیه ملت معترض خودشان میجنگند و در هر تظاهرات حتی مسالمت آمیز هزاران ایرانی و سوری را که هموطن خودشان هستند بگلوله میبندند تظاهرات سال 88 ایران یادمان نرفته پس اسراییل هزاران بار شرف دارد به دولت جمهوری اسلای و سریه و بقیه دریای استبداد اطرافش .

  • دختر ایران

    حماس آدم نمی شن، تا اینها هستند مردم جهان رنگ صلح نخواهند دید، نابود کنید حماس رو، نه تنها مردم اسرائیل، خود غزه ایی ها هم راحت می شند! مردم بدبخت «غزه» در سال 2006 در همان دامی گرفتار شدند که مردم ایران در سال 58 گرفتارش شدند یعنی یکبار برای حماس رای دادند و دیگر هیچ انتخاباتی در غزه صورت نگرفت چون اگر صورت می گرفت مطمئن باشید مردم غزه دیگر به حماس رای نمی داند و اکنون شاهد اتفاقات ناگوار نمی شدیم، درست مثل رفراندم ایران که یکبار صورت گرفت و دیگر هرگز تکرار نشد

  • باز هم در جواب رها

    کدامیک نسل کشی است بشار اسد سوریه که که دویست هزار از سوریها یعنی ملت خودش را کشته یا اسراییل که هزار نفر غیر اسراییلی را کشته ? کاری که دولت اسراییل می کنه چیزی جز دفاع از مردمش در برابر راکت پرانی نیست, چنگ غزه هزار کشته و سوریه دویست هزار کشته ! آنهم در سوریه کشته شدن دویست هزار سوری بدست خود دولت سوریه !!! حالا شما گیر دادی به اسراییل که از اسراییلییها در برابر غیر اسرایئلی دفاع میکنه ? اگر کسی از بیرون مرز ایران به تهران و اصفهان موشک شلیک کنه شما میری ناز و نوازشش می کنی ?

  • در جواب رها

    کشتار مردم غزه???شما و گروهک تروریستی حماس باید شرم کنی متاسفانه تروریست های حماس پایگاهای موشک پرانی وعملیات دفاعی خود را در وسط خیا بانها وکو چه ها ومحله های زندگی زنان و کودکان و مدرسه های اطفال وهمچنین بیمارستانها قرار داده اند اینتروریست های حماس بعد از شلیک راکت فورا پشت دامنهای زنانشان قایم می شوند، یا اینکه کودکان بی گناهشان را بقل می گیرند وخارج می شوند. میدانید چرا؟ برای اینکه میدانند که پایگاه مو شکشان بهر حال کوبیده خواهد شد فقط به این صورت مخواهند ثابت کنند که اسراییل قاتل زنان وکودکان هست. ننگ بر غیرت وانسانیت حماس!!!

  • رها

    سی و اندی سال است که فحش میدهیم وآرزوی مرگ برای جهان کرده و با پلیدترین رژیم ها(***……… ) و پلیدترین سازمان های تروریستی جهان (***……) هم آوازشده ایم و حاصل آن بد نامی، فساد، مرگ، اعتیاد، بیکاری، فحشا و ورشکستگی اقتصادی است. نویسنده آلمانی ماتیاس کونتسل در کتاب « آلمانیها و ایران» از ریشه نازیسم و یهودی ستیزی در ایران می نویسد که باید باعث شرم باشد. من که از ایرانی بودنم شرم دارم." شما اگر ذره ای شرم داشتی به جای آنکه از ایرانی بودنتان خجالت بکشید, باید از این کامنتی که ذیل این کاریکاتور گذاشتی خجالت میکشیدی و کاریکاتوری را که توجیه کشتار مردم غزه, به اسم دفاع از خود و بطور کلی صلح طلبی وارونه اسرائیلی را به تمسخر میکشد, را با شلاق "یهود ستیزی" نمینواختی. شرم بر شما.

  • Behrouz

    سی و اندی سال است که فحش میدهیم وآرزوی مرگ برای جهان کرده و با پلیدترین رژیم ها(***......... ) و پلیدترین سازمان های تروریستی جهان (***......) هم آوازشده ایم و حاصل آن بد نامی، فساد، مرگ، اعتیاد، بیکاری، فحشا و ورشکستگی اقتصادی است. نویسنده آلمانی ماتیاس کونتسل در کتاب « آلمانیها و ایران» از ریشه نازیسم و یهودی ستیزی در ایران می نویسد که باید باعث شرم باشد. من که از ایرانی بودنم شرم دارم.