ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتخابات ناعادلانه در ترکیه؛

اردوغان از امکانات دولتی بهره می‌برد

گفت‌وگو با میثم بادامچی

علی فتوتی − در انتخابات پیش رو در ترکیه برای گزینش ریاست جمهوری برای نخستین بار قرار است رئیس جمهوری با رای مستقیم مردم انتخاب شود. گفت‌وگو با میثم بادامچی

اکمل الدین احسان اوغلو، رجب طیب اردوغان، صلاح الدین دمیرتاش

در انتخابات پیش رو در ترکیه برای گزینش ریاست جمهوری برای نخستین بار قرار است رئیس جمهوری با رای مستقیم مردم انتخاب شود. در این دوره سه نفر نامزد پست ریاست جمهوری شده‌اند: اکمل الدین احسان اوغلو، صلاح الدین دمیرتاش و رجب طیب اردوغان نخست وزیر کنونی ترکیه.
دور اول انتخابات ریاست جمهوری ترکیه روز یکشنبه ۱۹ مرداد برگزار می‌شود و در صورتی که هیچ‌یک از نامزدها اکثریت آراء را به خود اختصاص ندهد، و انتخابات رئیس جمهوری به دور دوم برود، انتخاب مجدد بین دو نفر اول در تاریخ ۲ شهریور برگزار خواهد شد. در قانون اساسی کنونی ترکیه رئیس جمهور یک مقام تقریبا تشریفاتی است که قرار است بی طرف باشد، و قدرت نخست وزیر عملاً از رئیس جمهور بیشتر است.

گفت‌وگو با میثم بادامچی

به مناسبت این انتخابات گفت‌وگویی داشتیم با میثم بادامچی،تحلیل‌گر مسائل سیاسی، ساکن ترکیه و از او در رابطه با فضای انتخابات و نامزدهای ریاست جمهوری ترکیه پرسیدیم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • انتخابات ناعادلانه در ترکیه؛ اردوغان از امکانات دولتی بهره می‌برد - کـــا کـــتـوس

    […] از اینجا میتوانید بشنوید. […]