ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس ایران از همجنس‌گرايی در دبیرستان‌ها

مرکز پژوهش‌های مجلس ايران گزارشی را منتشر کرده که در آن ادعا شده در سال ۱۳۸۶بيش از ۱۷ درصد دانش‌آموزان دوره دبيرستان اين کشور همجنس‌گرا بوده‌اند.

مرکز پژوهش‌های مجلس ايران گزارشی را منتشر کرده که در آن ادعا شده در سال ۱۳۸۶بيش از ۱۷ درصد دانش‌آموزان دوره دبيرستان اين کشور همجنس‌گرا بوده‌اند.

در این تحقیق از عنوان «هم‌جنس گرایی (لواط و مساحقه)» استفاده شده است

به گزارش سايت مرکز پژوهش‌های مجلس، در سال تحصيلی ۱۳۸۶- ۱۳۸۷ از بين ۱۴۱هزار و ۵۵۲ دانش‌آموز دختر و پسر دوره دبيرستان، ۲۴هزار و ۸۸۹ دانش‌آموز همجنس‌گرا بوده‌اند.

در این تحقیق از عنوان «هم‌جنس گرایی (لواط و مساحقه)» استفاده شده است.  نام گزارش مرکز پژوهش‌ها  «ازدواج موقت و تأثیر آن بر تعدیل روابط نامشروع  جنسی است.»

اين گزارش همچنين می‌گويد در اين سال تحصيلی و از بين همين تعداد دانش‌آموز دختر و پسر دوره دبيرستان، يکصد و پنج هزار و ۴۶ نفر يعنی بيش از ۷۴ درصد از آن‌ها با جنس مخالف دارای رابطه بوده‌اند.

امروز مجله «اکونومیست» در واکنش به  این گزارش، آن را یکی از نادرترین تصدیق‌های مقامات رسمی ایران درباره گرایش‌های همجنس‌گرایانه در این کشور خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samrad

    پروفسور احمدی نژاد درست گفته بود که ما در ایران همجنس بازی به شکل غربی آن نداریم. موضوع کاملن بومی شده و به همجنس گرایی با مدل ایرانی-اسلامی می گویند. البته گزارش مذکور قدری ناوارد است زیرا بازی های جنسی دوران نوجوانی اغلب گرایش جنسی فرد در سنین بعدی را نشان نمی دهند و بیشتر از روی کنجکاوی رخ می دهند. مبارک است که قشر سنتی و مذهبی کم کم دارند متوجه می شوند و اعتراف می کنند آدم ایرانی مثل الباقی آدم هاست و همان تمایلات و رفتار ها، همان روانشناسی و همان جامعه شناسی در مورد همه صدق می کند.