ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد مرتضوی ۱۰ شهريور محاکمه می‌شود

حدود هزار کارگر بيمه‌شده تأمين اجتماعی از مرتضوی شرکت کرده‌اند. سعید مرتضوی تا کنون با خاموش کردن تلفن شخصی‌اش جلسات دادگاه را به تعويق انداخته.

پرونده قضايی سعيد مرتضوی در رابطه با اتهامات وی در تأمين اجتماعی در روز ۱۰ شهريور ماه مورد بررسی قرار می‌گيرد.

سعيد مرتضوی به اتهام تصرف غيرمجاز در اموال دولتی، اختلاس و خيانت در امانت شکايت شده است

به گزارش خبرگزاری «ايسنا» به نقل از «مصطفی ترک همدانی»، وکيل مدافع برخی از کارگران شرکتی در چابهار، پرونده سعيد مرتضوی ۱۰ شهريورماه، در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت رسيدگی می شود.

پيش از اين همدانی گفته بود که وکالت تعدادی از کارکنان شرکتی در چابهار را برعهده دارد که از سعيد مرتضوی به اتهام تصرف غيرمجاز در اموال دولتی، اختلاس و خيانت در امانت شکايت کرده‌اند. زمان رسيدگی به اين پرونده به صورت کتبی به وکيل شاکيان و وکيل متهم اول اين پرونده اعلام شده است.

به گزارش خبر آنلاين، «خليل ابراهيمی»، ديگر وکيل مدافع جمعی از کارگران در پرونده تأمين اجتماعی پيشتر گفته بود که بر اساس شکايت‌های صورت گرفته از تأمين اجتماعی بيش از ۱۵۰ نفر بايد در رابطه با تخلفات اين سازمان، در دستگاه قضايی پاسخ‌گو باشند.

بيش از يک هزار نفر از کارگران شرکت‌ها و کارخانه‌های کشور به عنوان بيمه‌شده تأمين اجتماعی از مرتضوی شرکت کرده‌اند

پرونده تخلفات تأمين اجتماعی بعد از ارسال گزارش تحقيق و تفحص مجلس درباره اين سازمان به شعبه دادسرای کارکنان دولت آغاز شد، اما پس از آن شاکيان خصوصی زيادی نيز شکايت‌های خود را مطرح کردند.

اکنون شاکيان خصوصی او جمعی از کارگران يک شرکت توليدی در چابهار، و بيش از يک هزار نفر از کارگران شرکت‌ها و کارخانه‌های کشور به عنوان بيمه‌شده تأمين اجتماعی هستند که به همراه سه وکيل دادگستری پيگير اين پرونده هستند.

سعيد مرتضوی پرونده‌های مختلقی در دستگاه قضايی دارد که يکی از اين پرونده‌ها مربوط به تخلفات او در زمان رياست بر سازمان تامين اجتماعی است. با اين حال به گزارش روزنامه اعتماد او تا کنون به راحتی توانسته است با خاموش کردن تلفن شخصی خود از حضور در دادگاه اجتناب کند و جلسات دادگاه خود را به تعويق بيندازد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.