ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رابین ویلیامز خودکشی کرد و درگذشت

رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین ۶۳ ساله آمریکایی، روز دوشنبه ۲۰ مرداد (۱۱ اوت) خودکشی کرد و درگذشت.

رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین ۶۳ ساله آمریکایی، روز دوشنبه ۲۰ مرداد (۱۱ اوت) خودکشی کرد و درگذشت.

در حاشیه خبر خودکشی رابین ویلیامز، هنرپیشه و کمدین، پژوهشگران دانشگاه جان هاپکینز آزمایشی را مطرح کردن که به وسیله آن می‌توان میزان تمایل انسان به ارتکاب به خودکشی را پیش‌بینی کرد.

بدن بی‌جان ویلیامز را پلیس در منزلش یافت و بخش پزشکی قانونی کلانتری شهر تیبورن کالیفرنیا، علت مرگ را خودکشی بر اثر خفگی اعلام کرد. بررسی‌های جامع‌تر پزشکی قانونی اما همچنان ادامه دارد.

سوزان اشنایدر، همسر ویلیامز، در بیانیه‌ای گفت: «امروز صبح، همسر و بهترین دوستم را از دست دادم و جهان یکی از محبوب‌ترین هنرمندان و زیباترین انسان‌ها را از دست داد».

اشنایدر در ادامه گفت:«امید ما این است که تمرکز شما بر مرگ رابین نباشد و بلکه به تمام لحظات بی‌شماری فکر کنید که برای میلیون‌ها انسان خنده و شادی آورد».

مارا باکسبام، سخنگوی مطبوعاتی رابین ویلیامز اعلام کرد که او در ماه‌های آخر زندگی شدید افسرده شده بود.

رابین ویلیامز در تمام طول زندگی با اختلال دوقطبی (bipolar disorder) که نوعی بیماری روانی است، درگیر بود. افراد مبتلا به اختلال دوقطبی دچار تغییرات شدید خلقی می‌شوند و می‌توانند دوره‌های متناوب و نامرتب از افسردگی‌های شدید و دوران‌های شیدایی  و جنون را تجربه کنند. بیماری دوقطبی درمان‌ناپذیر است اما با استفاده از داروهای اعصاب و روان، می‌شود تا حدودی تغییرات روحی را مدیریت کرد.

افراد مبتلا به اختلال دوقطبی معمولاً خلاقیت هنری بیشتری دارند. به گزارش پی بی‌اس، ویلیامز از چرخه شیدایی و افسردگی بیماری‌اش، برای تولید محتوای کمدی و طنز استفاده می‌کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهدی

    واقعا خیلی ناراحت شدم تازه خبررا شنیدم دارم گریه میکنم خیلی دوستش داشتم روحش شاد ویادش گرامی باد

  • بی نام

    رجوع کنه نقش شمام اینه که اونو کاملا درک کنید و اصلا سعی نکنید گفتهاشو رد کنید وتاموقعی که بهتر شد مطابق میل اون عمل کنید اینو هم بیاد داشته باشید که اگه اون تو وضعیت عمیق شدن و افسردگی و کم حرفی باقی بمونه ممکنه بد از یک سال حافظشو کاملا از دست بده همه این چیزایی که گفتم با تحقیق و تجربه ای که خودم داشتم به گفته شده و ممکنه شما قبول نکنید.

  • بی نام

    من هم یک دوقطبی هستم البته تحت درمانم یک سالی هست که دارو مص ف میکنم اینکه گفتید این اختلال قابل درمان نیست درست نیست من امید دارم تا سال آینده کاملا خوب بشم ولی اختلال دوقطبی واقعا جدی هستش البته این در خیلیام مثه نیوتن یا بریتنی... باعث نبوغشون شده من متخصص مغذواعصاب نقاش ماهر و خیلیا رو میشناسم که تو کارشون تکن ولی اگه کسی تو درو اطرافتو+ دیدید که گرایش خاصی به خدا پیدا کرده یا برعکس نیاز فوق العاده ای به جنس مخالف. پیدا کرده تو ی چیز خیلی عمیق میشه یا همش داره از این مطلب به مطلب دیگه میپره گاهی افسردس به مدت طولانی گاهیم اینقدر شاده که نمیخواد هیچ چیز مانع خوشحالرش بشه انرژی زیادی داره یا به جنون رسیده بدونید اون هم ی دوقطبیه البته باید به روان پزشک

  • هلن

    خودکشی کرده! از افسردگی شدید رنج میبرده! بال کشید سمت درک و البته به جهنم که مرد! اتفاقا ما خیلی خوشحال هم شدیم چون لیاقتش همین بود مردک دلقک :)

  • هدا

    روحش شاد، خدا رحمتش کنه... خیلی ناراحت شدم، حیف بود.

  • بهنام

    روحش شاد . بازیگر بسیار خوب و توانایی بود . فکر میکنم تحت تاثیر فیلم ( چه رویاها که می آیند ) که اتفاقآ با بازی در آن بسیار خوش درخشید ، بوده است .

  • ابوذر

    روحش شاد و قرین آرامش باد . واقعا از این خبر غافلگیر و ناراحت شدم .هیچ وقت نقش آفرینی هاش رو فراموش نمی کنم ....چه حیف...

  • مرضیه

    آخی خیلی دوسش داشتم