ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودسوزی کارفرمای ایلامی در اعتراض به موانع تولید

منابع خبری خبرگزاری کار ایران در ایلام از خودکشی یک کارفرما در این شهر خبر داده است.

در پی انتشار سلسله اخباری مربوط به اعتراض‌های صنفی کارگران و حتی خودکشی شماری از آنان در پی بحران اقتصادی، برای نخستین‌بار منابع خبری خبرگزاری کار ایران، از خودکشی یک کارفرمای ایلامی در مقابل بانک صنعت و معدن در تهران خبر داده‌اند.

عکس آرشیوی است

روز پنجشنبه  ۱۶ مرداد ماه سال جاری، مردی که در خبرها از او به عنوان «س.ع» مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگرس در ایلام یاد شده است، در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن واقع در منطقه پارک وی تهران در اعتراض به پرداخت نشدن تسهیلات مصوب بانکی اقدام به خودسوزی کرد.

این فرد به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد و روز دوشنبه ۱۹ مرداد بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی درگذشت.

به گفته «شعبان فروتن» رئیس اتاق صنایع، معادن و بازرگانی استان ایلام، اقدام به خودسوزی این کارفرما پس از آن صورت گرفت که بانک صنعت معدن حاضر نشد تا تسهیلات مالی مورد تقاضای او را پرداخت کند. این در حالی بوده است که کارخانه تحت مدیریت او از سال گذشته به دلیل مشکلات ناشی از کمبود بودجه تعطیل است.

«علی‌محمد عزیزی» رئیس مجمع نمایندگان کارگری استان ایلام در خصوص سابقه فعالیت این واحد صنعتی به ایلنا گفته است: «کارخانه فولاد زاگرس از نیمه دوم دهه ۸۰ فعالیت خود را شروع کرد، اما در پی رکودی که از سال ۹۱ در بخش اقتصادی به وجود آمد در تامین نقدینگی دچار مشکل شد.»

منابع خبری ایلنا در ایلام از وضعیت نامشخص حقوق عقب افتاده کارگران این واحد تولیدی در ایلام خبر داده‌اند. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.