ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد هيلاری کلينتون از اوباما به خاطر امتناع از حمله به سوريه

هيلاری کلينتون که تصميم اوباما برای عدم مداخله زودهنگام در سوريه را «شکست» توصيف کرده بود، به دلجويی از وی پرداخت.

هيلاری کلينتون که تصميم اوباما برای عدم مداخله زودهنگام در سوريه را «شکست» توصيف کرده بود، به دلجويی از وی پرداخت.

سخنگوی کلينتون طی بيانيه‌ای اعلام کرد که او در تماسی با باراک اوباما به او اطمينان داده که قصد حمله شخصی به او را نداشته

به گزارش خبرگزاری «رويترز»، کلينتون که گزينه احتمالی دموکرات‌ها برای رياست جمهوری در سال ۲۰۱۶ است، روز يکشنبه ۱۰اوت، در گفت‌و‌گو با مجله آتلانتيک اذعان کرده بود که عدم مداخله زودهنگام امريکا در جنگ داخلی سوريه يک شکست در عرصه سياست خارجی برای دولت اوباما بوده است.

او تأکيد کرد که رئيس‌جمهور بايد ملاحظات خود در امتناع از حمله به سوريه را توضيح دهد، زيرا دولت بشار اسد خط قرمزی را که خود اوباما تعيين کرده بود، نقض کرد و به استفاده از تسليحات شيميايی پرداخت.

به گزارش همين خبرگزاری، صبح روز چهارشنبه ۱۳اوت سخنگوی کلينتون طی بيانيه‌ای اعلام کرد که وزير امور خارجه پيشين ايالات متحده در تماسی با باراک اوباما به او اطمينان داده که قصد حمله شخصی به او را نداشته است.

وی افزود که با اين وجود، اختلافاتی جزيی بين کلينتون و اوباما وجود دارد و مساله سوريه يکی از آنها است. هيلاری کلينتون به اين تفاوت‌ها در کتاب اخيرش «انتخاب‌های دشوار» اشاره کرده است.

کلينتون از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ وزير امور خارجه دولت اوباما بود. از آن هنگام تا کنون وی مشغول سفر در سرتاسر آمريکا و ايراد سخنرانی‌هايی هدفمند برای پيروزی در انتخابات بعدی رياست‌جمهوری اين کشور است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ابوذر

    بعیده ....!!!