ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

‫آزمایش ایدز از زنان باردار در ایران

از امسال در ۱۶ استان کشور و در هر استان در ده «منطقه پرخطر»، علاوه بر ارائه «خدمات مراقبت بارداری» به زنان باردار، از آنان آزمایش‌های مربوط به بیماری ایدز HIV نیز گرفته می‌شود.

به گفته عباس صداقت رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت، از امسال در ۱۶ استان کشور و در هر استان در ده «منطقه پرخطر»، افزون بر ارائه «خدمات مراقبت بارداری» به زنان باردار، از آنان آزمایش‌های مربوط به بیماری ایدز HIV  نیز گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، عباس صداقت با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه طرح‌های غربا‌ل‌گری برای گروه‌های در معرض خطر در نظر گفته شده است، گفت: «برای افزایش دسترسی افراد به آزمایش و مشاوره ایدز، از سال گذشته به طور رسمی تست تشخیص این بیماری و نظام تشخیص سریع در تمام آزمایشگاه‌ها حتی در آزمایشگاه‌های بخش خصوصی اجرایی‌ می‌شود.»

به گفته وی آموزش‌ و مشاوره در مورد راه‌های انتقال و پیشگیری، به افرادی که به هر دلیلی فکر می‌کنند، در معرض این ویروس بوده‌اند، به صورت «رایگان و محرمانه» ارائه می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.