ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مگه نگفتی؛ کاری از علی مولایی

ترانه‌ای از علی مولایی

علی مولایی، خواننده، نوازنده و آهنگساز، در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او که به عنوان تنظیم‌کننده و آهنگساز موسیقی فیلم شهرت دارد، چندین ترانه در ژانر پاپ با صدای خود در فضای اینترنت منتشر کرده است.

ترانه «مگه نگفتی» تازه‌ترین اثر علی مولایی است که آهنگ آن را خودش ساخته است. کارگردان نماهنگ «مگه نگفتی» سام مهدویان است که روایت این ترانه عاشقانه را در سطح شهر تهران به تصویر کشیده است.

ساز تخصصی علی مولایی پیانوست. او در آهنگسازی‌هایش از همجوشی ژانرهای مختلف استفاده می‌کند و موسیقی پاپ او تلفیقی با جاز و آراند‌بی (R&B)، همراه با تحریرهای موسیقی ایرانی است. به عنوان یک تنظیم‌کننده موسیقی الکترونیک، مولایی از اینکه صداهای الکترونیک به همراه دیگر سازها شنیده شود، ابایی ندارد. همنوایی سازهای بادی برنجی در کنار تنظیم الکترونیک و تحریرها، در چارچوب تنظیم خلاقانه مولایی اثر متفاوت در ژانر پاپ فیوژن تولید کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.