ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تذکر کتبی شورای شهر به شهردار تهران درباره قرارداد با سپاه پاسداران»

شورای شهر تهران به شهرداری در مورد قرارداد ۲۰ هزار ميليارد تومانی با قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه پاسداران تذکر کتبی داده است.

شورای شهر تهران به شهرداری در مورد قرارداد ۲۰ هزار ميليارد تومانی با قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه پاسداران تذکر کتبی داده است.

به گزارش خبرگزاری ميراث فرهنگی، غلامرضا انصاری، عضو کميسيون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: «چرا نبايد پروژه‌ها را به‌طور مستقيم به بخش‌ خصوصی واگذار کرد و اجازه داد شرکت‌های خصوصی امکان رشد داشته باشند؟»

شهرداری تهران در تاريخ دوم خردادماه سال جاری تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۲۰ هزار ميليارد تومان  با قرارگاه خاتم‌الانبياء امضا کرد تا بخش بزرگی از پروژه‌های عمرانی شهر تهران توسط سپاه انجام شود.

مدت اين قرارداد چهار سال است و به‌طور متوسط سالانه  پنج هزار ميليارد تومان از پروژ‌ه‌های شهرداری به قرارگاه خاتم الانبياء واگذار خواهد شد که نزديک به تمامی بودجه عمرانی شهرداری است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد ایرانی

    آقا چرا اینقدر به این سپاهیان بیچاره گیر میدین؟ قاچاق که درآمدی نداره. از پروژه های نفت و مخابرات و ... هم که پولی در نمیاد. اینهمه هم بابت مالیات و آب و برق و گاز باید پول بدن. سرداران سپاه از زور گرسنگی شکمشون چسبیده به پشتشون. چی از جون این بدبختها میخواین؟!

  • بهنام

    خوب این بیچاره ها هم سهم خود را میخواهند و برای این اعتراض دارند که چرا استخوانی هم به سوی آنان پرتاب نمیکنند ، و الی در این مملکت هیچ مسئولی دلش به حال مردم نسوخته است و همه دست در دست هم به رهبری رهبر پوشالی و رئیس دزدان جهان در حال چپاول و غارت ثروتهای ملت ایران هستند .

  • ابوذر

    سپاه آنچه از سطوح بالای دولت گیرش نمیاد رو از شهرداری ها و فرمانداریها در میاره ....کسی یارای جلوگیری نخواهد داشت .

  • حمید

    با سلام، پیمانکاران معتبر راه و ساختمان استان فارس، بعلت تبعیض در مناقصه های عمرانی در استان، روز به روز به سمت ورشکستگی میروند و مجبور به اخراج کارگران و مهندسان و کارمندان خود میشوند، و شهرداری شیراز و دیگر شهر های استان فارس پروژه های کلان عمرانی را به قرارگاه خاتم الانبیا که مرز ان در تهران است میسپارند. یکی از بزرگترین، پر خرج ترین و لوکس ترین پروژ ه های عمرانی شهر شیراز (تونل زیر کوه از بلوار جمهوری، تپه تلویزیون تا بلوار چمران و پل هوایی از پل چمران تا میدان قصردشت ) توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا میشود. غافل از اینکه پیمانکاران و شرکت های خرد و کلان و معتبر که وابسته به ارگان و نهادی نیستند و صدها کارگر، کارمند و مهندس دارند باید بشینند و از دور نگاه کنند. قرار گاه خاتم الانبیا همچون اوختاپوس بر اقتصاد ایران، استان ها و شهر ها چنبره زده است و مجال نفس کشیدن به دیگر پیمانکاران، شرکت های خصوصی و غیر خصوصی نمیدهد. اغلب نمایندگان شوراهای شهر و روستا، اغلب شهردارها ( همانند قالیباف ) از بدنه سپاه پاسداران می آیند. اینان بجای اینکه پاسدار انقلاب و کشور باشند، پاسداران منافع اقتصادی قرار هاگ خاتم الانبیا میباشند. اغلب کارمندان شهرداری و استانداری، اغلب مدیران در ستوه مختلف در ارگان های مختلف کشور، پاسدار و سردار میباشند و همگی حافظ و پاسدار منافع اقتصادی قرار گاه میباشند. به امید روزی که تبعیض از کشور ما رخت بر کند، ایران فقط تهران نباشد، اقتصاد فقط به کام قرار گاه خاتم الانبیا نباشد با سپاس حمید