ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير کشور: رئيس‌جمهور از صدا و سيما ناراضی است

مصطفی رحمانی فضلی، وزير کشور ايران می‌گويد حسن روحانی، رئيس جمهوری از روند عملکرد صدا و سيما رضايت ندارد و «در خيلی از موارد ايشان انتقاد و گلايه دارند و ناراحت هستند.»

مصطفی رحمانی فضلی، وزير کشور ايران می‌گويد حسن روحانی، رئيس جمهوری از روند عملکرد صدا و سيما رضايت ندارد و «در خيلی از موارد ايشان انتقاد و گلايه دارند و ناراحت هستند.»

عزت‌الله ضرغامی، رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی در کنار حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران

رحمانی فضلی در گفت‌گويی مفصل با روزنامه شرق که روز دوشنبه ۲۷مرداد منتشر شده، افزوده است: «آيا من به‌عنوان رحمانی و شخصيت حقيقی خودم تلاش کرده‌ام که صدا و سيما را به دولت نزديک کنم؟ بله بارها با ضرغامی (رئیس سازمان صدا و سیما)صحبت کرده‌ام. با ضرغامی و نهاونديان صحبت کرده‌ايم و حتی در مجموعه بزرگ‌تری صحبت کرديم و حرف‌های ضرغامی را هم شنيديم و بعضی از موارد را هم می‌پذيرد.»

وزير کشور گفت: «ببينيد صدا و سيما اقيانوس بزرگی است. بايد بپذيريم که خيلی از موارد دست رئيس صدا و سيما نيست.»

وی افزود: «من به ضرغامی گفتم که وقتی رئيس‌جمهور اصرار بر يک موضوعی دارند جايگاه رئيس‌جمهور و قوه‌ای که نقش در مديريت صدا و سيما دارد را شما می‌پذيرفتيد و رأيی که ما گرفتيم محکوميت اين مسأله بود. در آنجا مصوب شد که اگر اختلافی بين سران قوا و صدا و سيما افتاد بايد سران قوا تعيين‌کننده باشند.»

اشاره رحمانی فضلی به اختلاف صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران و حسن روحانی در تعيين مجری گفت‌وگوها با رئيس‌جمهور است که باعث تأخیر در پخش يکی از مصاحبه‌های روحانی شد.

پيشتر علی يونسی، دستيار ويژه حسن روحانی، رئيس‌جمهوری ايران در امور اقوام و اقليت‌های دينی، گفته بود:‌ «صدا و سيما در جايگاه رسانه اپوزيسيون نسبت به دولت عمل می‌کند. اين در حالی است که جايگاه رسانه ملی، جايگاه يک رسانه اپوزيسيون نيست.»

رحمانی فضلی در واکنش به اين سخنان يونسی به شرق گفت: «اگر آقای يونسی می‌گويد صدا و سيما اپوزيسيون است، نظر يونسی نظر دولت نيست، نظر دولت نظر آقای روحانی است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nima

    عجب ! چقدر باهوشی ***.! ۳۵ سال است بشقاب ماهواره را میشکنند و بعد دوباره سبز میشوند.

  • مرد ایرانی

    ما هم ناراضی هستیم ولی چه سود؟