ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بازداشت دو مأمور پيمانی شهرداری تهران به اتهام قتل يک کارگر»

مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بازداشت دو تن از مأموران پيمانی شهرداری به اتهام قتل علی چراغی خبر داد.

مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بازداشت دو تن از مأموران پيمانی شهرداری به اتهام قتل علی چراغی خبر داد.

خانواده علی چراغی

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران به همراه احمد مسجدجامعی، رئيس شورای شهر تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۸مرداد برای ديدار با خانواده علی چراغی به منزل آنان رفته بود و در آن‌جا ضمن اعلام بازداشت اين دو مأمور، از آغاز رسيدگی به اين پرونده در دادسرای جنايی تهران خبر داد.

علی چراغی، کارگری است که در تاريخ ۲۳مردادماه پس از ضرب و شتم مأموران شهرداری در بیمارستانی در تهران بستری شد و پس از یک هفته جان خود را از دست داد.

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران در اين‌ زمينه گفته است: «مراجع قضايی بايد به اين قضيه رسيدگی کنند و در صلاحيت آن‌هاست که بگويند چه کسی مقصر است، در عين حال هر کسی که مقصر باشد برخوردهای لازم با او انجام خواهد شد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سید رضا

    قالیباف باید محاکمه شود . بسیاری از این موارد دیده شده که این آقا شهرداری رو با نیرو انتظامی که بگیره وببنده وبزنه جابجا گرفته ... زدندو کشتندو ... هیچی که هیچی آقای شهردار تازه لیبخند هم میزنه .. اللهم عجل لولیک الفرج

  • بهنام

    وقتی شهردارشون یک نظامی سابق سپاه باشه دیگر چه توقعی میتوان از زیر دستانش داشت . اون هنوز فکر میکند که اینجا سپاه است و شهرداری را به پادگان نظامی تبدیل کرده است . امیدواریم به زودی شهردار را برکنار کنند .

  • ابوذر

    من خودم بارهای برخوردهای دیوانه‌وار و وحشیانه مامورای سد معبر رو با دستفروش‌ها دیده‌م و اصلا نمیفهمم این همه خشونت اینها چه علتی داره....!!!