ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض دادستان اردبيل به محکوميت حبس متهمان کودک‌آزاری در مهد کودک

دادستان اردبيل به حکم محکوميت حبس شش ماهه برای متهمان پرونده کودک‌آزاری اعتراض کرد. حکم متهمان شش ماه حبس و دو سال ممنوعيت فعاليت در مهد کودک بوده و بخشی از شش ماه حبس نيز تعليقی است.

دادستان اردبيل به حکم محکوميت حبس شش ماهه برای متهمان پرونده کودک‌آزاری اعتراض کرد. بر پايه اين حکم، مدير و مربی يک مهدکودک در اردبيل به اتهام کودک‌آزاری به شش ماه حبس و دو سال ممنوعيت فعاليت در مهد کودک محکوم شده‌اند. بخشی از شش ماه حبس نيز تعليقی است.

انتشار فیلم کودک‌آزاری در مهدکودک سه ستاره اردبيل در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت.

به گزارش روز چهارشنبه ۲۹مرداد روزنامه شهروند، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبيل گفت: «ما به اين حکم اعتراض کرديم چراکه معتقديم اين حکم ارفاق در حق مجرمان اين پرونده بوده و بايد حکمی سنگين‌تر برای مجرمان مهدکودک ستايش صادر می‌شد.»

عتباتی افزود:‌«رأی صادر شده در مقابل جرمی که انجام شده هيچ تناسبی ندارد و نوعی ارفاق محسوب می‌شود، شش ماه حبس برای محکوميت صادر شده به هيچ‌وجه عادلانه به نظر نمی‌رسد. از طرف ديگر نيز ناراحت هستيم چراکه قسمتی از حبس بريده شده به محکومان معلق است و در کنار آن در اين پرونده محکومان به دو‌ سال ممنوعيت فعاليت در مهد محکوم شدند.»

کودک‌آزاری در مهدکودک سه ستاره اردبيل، روز يکشنبه ۱۵ تيرماه رخ داد و با نمايش فيلم آن در شبکه‌های اجتماعی، مسئولان و خانواده‌های ايرانی از آن خبردار شدند.

در اين فيلم يک زن، کودکی را بين پاهايش خوابانده و در حالی که بينی کودک را گرفته، به‌زور به او غذا می‌دهد. در بخشی از اين فيلم، زن قاشق را در دهان کودک فرو می کند و بعد بچه را کتک می‌زند و به گوشه‌ای از اتاق پرت می‌کند.

انتشار اين ويدئو واکنش‌های زيادی در شبکه‌های اجتماعی برانگيخت و کاربران از کيفيت نگهداری از کودکان در مهدکودک‌ها و نظارت بر کار مربيان ابراز نگرانی کردند. به دنبال آن رسانه‌های داخل ايران اعلام کردند که مدير مهدکودک و فرد خاطی دستگير و روانه زندان شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.