ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشدید حملات اسرائیل به غزه در پی کشته‌شدن یک کودک اسرائیلی

با شروع دور جديد حمله‌های اسراييل در سحرگاه شنبه، دست‌کم هفت فلسطينی کشته شدند و آسمان غزه نیز با ستون‌های دود غلیظ پوشانده شد.

دولت اسراييل تهديد کرد که عمليات نظامی خود را بار ديگر شدت خواهد بخشيد.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی مقام‌های وزارت بهداشت فلسطين، دست‌کم ۲۰۹۲ نفر از آغاز حملات اسرائيل در هشت ژوئيه کشته شده‌اند

به گزارش خبرگزاری آسوشيتد پرس، بر اثر دور جديد حمله‌های اسراييل در سحرگاه روز شنبه ۲۳ اوت، ستون‌های ضخيمی از دود آسمان غزه را پوشاند. دست‌کم هفت فلسطينی بر اثر اين حملات کشته شده‌اند.

دور جديد حمله‌های هوايی شديد اسرائيل به غزه در حالی آغاز شده است که ديروز بنيامين نتانياهو در واکنش به کشته‌شدن کودکی چهارساله بر اثر اصابت خمپاره‌ای شليک‌شده از نوار غزه گفته بود «حماس بهای سنگينی خواهد پرداخت.»

همچنين به گزارش شبکه خبری «الجزيره»، حماس روز شنبه ويدئويی منتشر کرده که ظاهراً به شليک موشکی به سوی اسرائيل مربوط می‌شود. ارتش اسرائيل نيز همزمان با پرتاب بيش از ۸۰ موشک حماس به سوی اين کشور، از اقدام تلافی‌جويانه خود در بمباران اين پايگاه‌های موشکی در خاک غزه خبر داده است.

روز شنبه ۲۳ اوت، ستون‌های ضخيمی از دود آسمان غزه را پوشاندند و دست‌کم هفت فلسطينی بر اثر اين حملات کشته شده‌اند

در ادامه افزايش تنش‌ها، ديروز در الخليل در کرانه باختری نيز طرفداران حماس حين تظاهرات در اعتراض به حملات اسرائيل با نيروهای امنيتی فلسطينی وابسته به تشکيلات خودگردان درگير شدند. به گزارش الجزيره، آنها نيروهای امنيتی فلسطينی در کرانه باختری را به همدستی با اسرائيل و خبرچينی برای آنها متهم کرده اند.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی مقام‌های وزارت بهداشت فلسطين، دست‌کم ۲۰۹۲ نفر از آغاز حملات اسرائيل در هشت ژوئيه کشته شده‌اند که سازمان ملل بيش از ۴۷۸ تن از آنها را کودکان فلسطينی، از جمله ۳۲۰ کودک خردسال زير ۱۲ سال اعلام کرده است.

در طرف اسرائيلی نيز تعداد کشته‌ها ۶۸ نفر اعلام شده که چهار نفر از آنها غيرنظامی هستند و در ميان آنها يک کارگر تايلندی و يک کودک چهارساله نیز بوده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.