ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجيد توکلی به مرخصی آمد

مجيد توکلی که آخرين بار در ۱۶آذر ۸۸ پس از سخنرانی در جمع دانشجويان اين دانشگاه همراه با ضرب و شتم شديد بازداشت شده بود، به مرخصی آمده است.

مجيد توکلی، فعال دانشجویی و از بازداشت شدگان سال ۱۳۸۸روز شنبه اول شهريور برای چهار روز به مرخصی آمد.

به گزارش روزنامه «اعتماد»، توکلی در سال‌های گذشته در زندان رجايی شهر کرج به سر می‌برده است.

مجيد توکلی عضو پيشين شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه صنعتی اميرکبير، آخرين بار در ۱۶آذر ۸۸ پس از سخنرانی در جمع دانشجويان اين دانشگاه همراه با ضرب و شتم شديد بازداشت شد.

وی به اتهام «اجتماع و تبانی عليه نظام، تبليغ عليه نظام، توهين به رهبری و توهين به رياست جمهوری» به هشت سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سياسی و پنج سال ممنوعيت از خروج از کشور محکوم شد.

توکلی همچنين در دوران زندان خود به علت انتشار نامه از داخل زندان به‌مناسبت روز دانشجو، به اتهام «تبليغ عليه نظام» به شش ماه زندان ديگر محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    آزادی موقت شرف جنبش دانشجوئی ایران را به شخص او و جنبش دانشجوئی و ملت ایران تبریک گفته و امیدوارم به زودی کاملآ آزاد شوید .