ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ممانعت از ورود برخی رسانه‌ها به مراسم تودیع وزیر پیشین علوم

بر اساس گزارش‌ها تنها خبرنگاران رسانه‌هایی که در نام آنان در فهرست میهمانان مراسم تودیع وزیر علوم قرار داشت اجازه ورود پیدا کردند؛ ازجمله خبرنگاران ایرنا، ایسنا و برنا.

در مراسم تودیع رضا فرجی دانا وزیر سابق وزارت علوم و محمدعلی نجفی سرپرست فعلی این وزارتخانه تنها خبرنگاران برخی از رسانه‌ها اجازه ورود داشتند.

مسئولان وزارت علوم در پاسخ به انتخاب گزینشی خبرنگاران، دلیل این اقدام را حضور اسحاق جهانگیری اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به منابع امنیتی، مراسم تودیع وزیر سابق علوم و سرپرست جدید این وزارتخانه در حالی در ساختمان وزارت علوم واقع در شهرک قدس برگزار شد که مسئولان وزارت علوم تنها به برخی از رسانه‌ها اجازه ورود به محل برگزاری مراسم را داده بودند.

خبرنگاران رسانه‌های خبری از ساعت نه صبح برای پوشش خبری این مراسم در مقابل ساختمان وزارت علوم حضور پیدا کردند که حراست وزارت علوم از ورود خبرنگاران و عکاسان برخی از رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌های تسنیم، مهر، فارس، باشگاه خبرنگاران و نسیم جلوگیری به عمل آورد.

بر اساس این گزارش تنها خبرنگاران رسانه‌هایی که در نام آنان در فهرست میهمانان قرار داشت اجازه ورود پیدا کردند؛ ازجمله خبرنگاران ایرنا، ایسنا و برنا.

مسئولان وزارت علوم در پاسخ به انتقادات خبرنگاران راه نیافته به مراسم، دلیل این اقدام را  حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این مراسم اعلام کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    دلشان خوش است . نجفی هم رد میکنند.