ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۱۶۰ تن ازکارگران کارخانه لبنی پالود چهار ماه حقوق نگرفته‌اند»

به‌گفته يکی از کارگران شاغل کارخانه لبنی «پالود پارسيان» در نيشابور، حدود چهار ماه است که حقوق ۱۶۰ کارگر قراردادی اين کارخانه پرداخت نشده است.

به‌گفته يکی از کارگران شاغل کارخانه لبنی «پالود پارسيان» در نيشابور، حدود چهار ماه است که حقوق ۱۶۰ کارگر قراردادی اين کارخانه پرداخت نشده است.

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، این کارگر که نامش منتشر نشده گفت: «شرکت صنايع لبنی پالود پارسيان توليدکننده محصولات لبنی در شهرک صنعتی خيام نيشابور است که در چندين سال اخير کارفرما به بهانه گسترش بحران در صنايع لبنی و کمبود نقدينگی، حقوق کارگران را با تأخير پرداخت می‌کند.»

این در حالی است که محصولات اين کارخانه به برخی کشورهای همجوار مانند تاجيکستان، افغانستان و کردستان عراق و همچنین تعدادی از کشور‌های منطقه خليج فارس صادر می‌شود و فروش خوبی در منطقه دارد.

به‌گفته اين کارگر، با وجود بهبود وضعيت مالی کارخانه در سال جاری، شرايط مالی کارگران تغييری نکرده است و مشکلات معيشتی آن‌ها به تبع عدم دريافت حقوق روز به روز بيشتر می‌شود.

در همین حال رضا رشيدآبادی، مديرعامل کارخانه پالود پارسیان تعويق حقوق کارگران را تکذیب کرده و گفته است: «از مجموع ۲۰۰ کارگر اين کارخانه فقط حقوق ۱۷ کارگر حدود سه ماه به تعويق افتاده است.»

وی تأکید کرد که حقوق اين ۱۷ کارگر نیز صرفاً به دليل اين‌که در موعد مقرر به واحد مالی کارخانه مراجعه نکرده‌اند به تأخير افتاده است.

مديرعامل کارخانه پالود پارسیان نیز وضعيت توليد در اين کارخانه را «مناسب» اعلام کرد اما گفت برخی بدهکاران مالی در موعد مقرر بدهی‌های خود را به کارخانه پرداخت نمی‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • م. دلاور

    برایم مرتب بفرستید.دلاور