ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده زابل: کشته شدن جمشید دانايی‌فر تأیید شده است

باقر حسینی، نماینده زابل و عضو هیئت رئيسه کميسيون امنيت ‌ملی و سياست ‌خارجی مجلس ایران اعلام کرد که منابع امنيتی و اطلاعاتی کشته شدن گروهبان جمشید دانايی‌فر را تأييد کرده‌اند.

باقر حسینی، نماینده زابل و عضو هیئت رئيسه کميسيون امنيت ‌ملی و سياست ‌خارجی مجلس ایران اعلام کرد که منابع امنيتی و اطلاعاتی کشته شدن گروهبان جمشید دانايی‌فر را تأييد کرده‌اند.

نهادهای مسئول، همچنان پيگير سرنوشت جمشید دانايی‌فر هستند.

به‌گزارش وب‌سایت «خانه ملت» باقر حسینی گفت: «اين اطلاعات با استفاده از رابطان پاکستانی دريافت شده است.»

وی اما افزود که هنوز اسناد کشته شدن دانايی‌فر به دست ایران نرسيده است، اما منابع اطلاعاتی کشته شدن وی را تأييد کرده‌اند.

علی‌اصغر میرشکاری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان نیز روز شنبه یکم شهریورماه، خبر کشته‌شدن دانایی‌فر به دست گروه «جیش‌العدل» را تائید کرد، اما یک مقام ارشد وزارت کشور و همچنین دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، صحت این ادعا را تائید نکردند.

جمشيد دانايی‌فر، رامين حضرتی، سجاد زاهانی، محمد نظامی و جمشيد تيموری پنج مرزبان ايرانی بودند که ۱۷ بهمن‌ماه سال ۹۲ در منطقه مرزی جکيگور استان سيستان و بلوچستان ربوده شدند و دو روز بعد گروه «جيش العدل»، تصوير آنان را منتشر کرد و مسئوليت این اقدام را بر عهده گرفت.

چهار مرزبان ايرانی، روز ۱۷ فروردين‌ماه سال جاری آزاد شدند، اما جمشيد دانايی‌فر در میان آزادشدگان نبود. نهادهای مسئول، همچنان پيگير سرنوشت دانايی‌فر هستند..

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.