ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رقص قهرمانان پرورش اندام ایران روی سن مسابقات

رقص قهرمانان زیبایی اندام ایران در مسابقات آسیایی

قهرمانان پرورش اندام ایران که در مسابقات آسیایی تیرماه ۱۳۹۳، عنوان قهرمان آسیا را کسب کردند در مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو پس از کسب مدال‌های متعدد به روی صحنه رفتند و با ترانه‌های پاپ ایرانی، رقصیدند.

مسابقات ماکائو از ۲۸ تا ۳۱ ماه اوت (۶-۹ شهریور ماه) در کشور چین با عنوان the 48th Asian Bodybuilding Fitness and Physique Sports Championship برگزار شد.

انتشار ویدئو رقص قهرمانان زیبای اندام ایران در شبکه‌های اجتماعی، در فضای خبرگزاری‌های داخلی ایران جنجالی شده است و خبرگزاری فارس در گفت‌وگو ناصر پورعلی‌فرد، رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، انتصاب این ویدئو به قهرمانان زیبایی اندام ایران را تکذیب کرده است.

ناصر پورعلی‌فرد، رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: «فیلمی که منتشرشده هیچ ربطی به فدراسیون و تیم ملی ندارد و مربوط به تورنمنتی است که هفته گذشته در کشور ماکائو برگزار شده است. من در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه سال جاری در کشور سریلانکا برگزار شد همراه تیم بودم و چنین موضوعی صحت ندارد. این موضوع را پیگیری کردم البته فیلم را هنوز ندیده‌ام، اما اطمینان دارم که مربوط به تیم ملی نیست.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرایران

    متاسفانه این ویدئو به تیم ملی نسبت داده شده که هیچگونه ارتباطی با تیم ملی که قدرت و شأن حضور در مسابقات IFBB را دارند نداشته، بلکه مربوط به تیم به اصطلاح پروزش اندام کارانی است که با صرف هزینه های بالا در مسابقات غیر رسمی WPBF که حتی تأیید فدراسیون پرورش اندام ایران را نیز ندارند شرکت کرده اند.

  • hasani

    دمشون گرم.   نمیتوانند جوانان ایران را برای همیشه در قفس نگهداشت .