ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کناره‌گيری معاونان وزارت علوم تکذيب شد

یک مقام وزارت علوم گفته خداحافظی سمنانيان، ميلی منفرد، صديقی سه معاون وزارت علوم و صادقی مدير کل دفتر شکايات اين وزارتخانه صحت ندارد.

مهدخت بروجردی، مدير کل روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد اخبار مبنی بر کناره‌گيری معاونان وزارت علوم کذب است.

به گزارش خبرگزاری «مهر»، اين مقام وزارت علوم گفته خداحافظی سمنانيان، ميلی منفرد، صديقی سه معاون وزارت علوم و صادقی مدير کل دفتر شکايات اين وزارتخانه صحت ندارد.

او افزود اين معاونان در روزهای گذشته در همايش روسای دانشگاه‌های کشور در مشهد حضور داشتند.

پيش‌تر نيز جعفر ميلی منفرد، عصر چهارشنبه به نيابت از محمد علی نجفی، سرپرست وزارت علوم، در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد در دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام حاضر شده بود.

چندی پيش در ماجرای استيضاح رضا فرجی دانا، يکی از دلايل اين استيضاح انتصاب معاونان و مشاوران متمايل به جريان اصلاح‌طلبی و «فتنه» عنوان شده بود. در ادبيات رسمی محافظه‌کاران در ايران، عنوانِ « فتنه‌گران» به معترضانِ نتايج انتخابات رياست جمهوری سال ۱۳۸۸ اطلاق می‌شود.

در هفته گذشته جعفر توفيقی مشاور فرجی دانا از اين سمت استعفا داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهرام

    مدتی حقوق قانونی مردم را با عنوان عجیب و غریب "طاغوتی" زیر پا می گذاشتند. این بر چسب ( و نه جرم) نه جایی تعریف شده بود و نه حد ومرزی داشت لذا هر کس که ماتحتش بر صندلی قدرتی نشسته بود با این عنوان منافعی را برای خود دست و پا می کرد. در آن موقع همگرایی عجیبی بین تمام جناح های سیاسی ( بجز سلطنت طلبها که لابد هدف اصلی برچسب گذاری بودند) در مورد سوء استفاده از چنین واژه ی بی معنایی وجود داشت. مدتی بعد برچسب "منافق" مد شد و باز هم بدون تعریف مشخص، از آن حتی برای قتل عام هم بهره ها بردند. دو سه سالی است که این واژه ها کنار گذاشته شده اند و "فتنه" را علم کرده اند. چیزی که در هیچ جای قوانین ایران تبیین نشده و تنها بهانه ای برای ملاخوری و آخوندبازی است. در عین استیصال و فرسودگی از سی و شش سال ملق بازی ملاها فقط می توانم بگویم... بر والدین کسی که این واژه را برای مقاصد سیاسی و مالی و ... به دهان میاورد