ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«ورود توتون‌های آلوده به مواد شيميايی به بازار ايران»

یکی از نمايندگان مجلس درباره واردات «توتون‌های آلوده حاوی مواد شيميايی» به کشور هشدار داد و گفت: «اين توتون‌ها می‌توانند بسيار خطرناک‌تر از توتون‌های معمولی باشند.»

عباس قائدرحمت، از نمايندگان مجلس ايران درباره واردات «توتون‌های آلوده حاوی مواد شيميايی» به کشور هشدار داده و گفته است: «اين توتون‌ها با اسانس‌هايی توليد می‌شوند که دارای مواد شيميايی و افزودنی‌هايی است که می‌تواند بسيار خطرناک‌تر از توتون‌های معمولی باشد.»

براساس آخرين اعلام وزارت بهداشت، ۵/۵ ميليون نفر در ايران دخانيات مصرف می‌کنند

به گزارش روز سه‌شنبه ۱۸شهريور روزنامه شهروند،  قائدرحمت گفته که «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بايد از بعد نظارتی خود استفاده کرده و نسبت به ورود اين محصولات واکنش نشان دهد تا ديگر شاهد عرضه توتون‌های آلوده در کشور نباشيم.»

اين نخستين‌بار نيست که موضوع توتون‌های آلوده در ايران خبرساز می‌شود. شش ماه پيش نيز نمايندگان مجلس از آلوده بودن توتون‌های وارداتی به «سوسک لازيردرما» خبر دادند؛ سوسکی که به گفته پزشکان، باعث بروز و تشديد آلرژی و آسم در بين مصرف‌کنندگان اين توتون‌ها می‌شود.

براساس آخرين اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵/۵ ميليون نفر در ايران دخانيات مصرف می‌کنند و سالانه ١١‌هزار نفر در کشور بر اثر مصرف دخانيات جان خود را از دست می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.