ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رونمایی از آی‌فون ۶ و ساعت اپل

تیم کوک، مدیر عامل شرکت کامپیوتری اپل، از سه محصول جدید اپل، آی‌فون ۶، آی‌فون ۶پلاس و ساعت هوشمند اپل با عنوان «اپل واتچ» رونمایی کرد.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت کامپیوتری اپل، از سه محصول جدید اپل، آی‌فون ۶، آی‌فون ۶پلاس و ساعت هوشمند اپل با عنوان «اپل واتچ» رونمایی کرد. روز سه شنبه ۱۸ شهریور در حین رونمایی از آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶پلاس، تیم کوک این محصولات را «بزرگ‌ترین پیشرفت در تاریخ اپل» خواند.


پژوهش‌های اپل نشان می‌دهد که کاربران به صفحه‌های نمایشی بزرگ‌تر در تلفن‌های هوشمند علاقه بیشتری دارند. به همین دلیل شرکت اپل دو تلفن سری شش را با دو سایز مختلف صفحه ۵ / ۵ اینچی و  ۷ / ۴ اینچی به بازار عرضه کرده است.

آی‌فون‌های سری ۶، از پردازنده سریع‌تر A8  بهره می‌گیرند که اپل ادعا می‌کند ۲۵ درصد سریع‌تر از پردازنده‌های قبلی است. همچنین باطری سری ۶ قوی‌تر از باطری‌های سری‌های قبلی است. آی‌فون ۶ فقط  ۸/ ۶ میلی‌متر  و آی فون ۶پلاس ۱ / ۷ میلی‌متر ضخامت دارند. هردو این تلفن‌ها از سری‌های قبلی باریک‌ترند.

دوربین FaceTime تلفن‌های سری ۶ هم بهبود یافته و اکنون به تکنولوژی رنج دینامیکی بالا (HDR) مجهز است و کاربران می‌توانند عکس‌های سلفی با کیفیت‌تری بگیرند.

در سه سال گذشته بازار تلفن-تبلت‌ها یا همان فبلت‌ها (phablets)، پرفروش بوده است. شرکت سامسونگ، از پیشروترین سازنده‌های فبلت‌های اندروید، رقیب اپل در این بازار است.

ساعت اپل  Apple Watch

ساعت اپل از محصولاتی است که اپل در بازار کامپیوترهای پوشیدنی wearable computers ارائه کرده است که در زبان فارسی به گجت‌های پوشیدنی نیز شهرت دارند.

این ساعت که هنوز برای فروش در بازار آماده نیست از اوایل سال ۲۰۱۵ در دو سایز وارد بازار خواهد شد. صفحه‌نمایش ساعت اپل از کریستال یاقوت کبود ساخته شده است و کاربران می‌توانند هر طرحی که مایل هستند برای نمایش صفحه ساعتشان انتخاب کنند.

ساعت اپل قابلیت این را دارد که با دستگاه تلفن هوشمند اپل در ارتباط باشد. صفحه‌نمایش ساعت تاچ اسکرین است و نیروهای مختلف لمس، می‌توانند شاخص‌های انتخابی مختلف باشند. مثلاً کاربران می‌توانند با فشار بیش‌تر انگشت بر صفحه ساعت، صفحه جدید باز کنند.

همچنین آنچه در ساعت‌های کلاسیک پیچ تنظیم عقربه ساعت است، در ساعت اپل تاج دیجیتال (digital crown) نام‌گذاری شده و قابلیت انواع اقدامات از جمله زوم کردن و اسکرول کردن را به کاربران ارائه می‌دهد.

ساعت اپل می‌توانند محصول جدیدی برای بازار ساعت‌های ورزشی نیز باشد. این ساعت قابلیت ردیابی شاخص‌های بهداشت و تناسب اندام مانند ضربان قلب و تعداد قدم‌های برداشته‌شده را دارد. ساعت اپل مجهز به انواع اپ‌های ورزشی از جمله کالری شمارهاست.

اگرچه بسیاری از شرکت‌ها، از جمله موتورلا، وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده‌اند و در حال حاضر رقیب‌های اپل محسوب می‌شوند، کارشناسان معتقدند که اگر شرکت اپل بنا به سابقه خود بتواند محصولی در بازار ساعت‌های هوشمند ارائه دهد که مسیر حرکت محصولات دیگر شرکت‌ها را تغییر دهد، «اپل واچ» می‌تواند جایگاه خود را تثبیت کند.

رابطه کاربران با محصولات تکنولوژی، مهم‌ترین شاخص موفقیت این محصولات است. ساعت اپل اوایل سال ۲۰۱۵ با قیمت ۳۴۹ دلار آمریکایی به بازار می‌آید و تا آن زمان نمی‌توان نوع رابطه کاربران با این ساعت را پیش‌بینی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.