ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حدادعادل: «سونامی استيضاح» جوسازی علیه مجلس است

غلامعلی حدادعادل، نماينده تهران در مجلس و از چهره‌های اصولگرایان، استیضاح وزیران را حق قانونی مجلس دانست و گفت فضایی که به نام «سونامی استیضاح» ایجاد شده برای مقابله با مجلس است.

غلامعلی حدادعادل، نماينده تهران در مجلس و از چهره‌های اصولگرایان، استیضاح وزیران را حق قانونی مجلس دانست و گفت فضایی که به نام «سونامی استیضاح» ایجاد شده برای مقابله با مجلس است.

غلامعلی حدادعادل، نماينده اصولگرای تهران در مجلس ایران

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل گفت: «استيضاح طبق قانون می‌تواند حتی با امضای ۱۰ نماينده به صحن علنی مجلس برسد، اما اين فضايی که در برخی مطبوعات ايجاد شده و نام آن را سونامی استيضاح گذاشته‌اند، يک جوسازی مطبوعاتی عليه مجلس است.»

او درباره معرفی محمدعلی نجفی، سرپرست کنونی وزارت علوم به‌عنوان وزير پيشنهادی دولت برای اين وزارتخانه گفت: «نجفی نيز پس از معرفی خود به‌عنوان گزينه وزارت علوم اعلام کرد شوخی کرده است. مجلس نيز منتظر اعلام وزير پيشنهادی از سوی دولت است و در اين رابطه نيز نمايندگان به وظيفه خود عمل خواهند کرد.»

اختلافات مجلس و دولت یازدهم در ماه‌های اخیر شدت بیشتری گرفت و در اوج آن در مردادماه رضا فرجی‌دانا، وزير علوم، تحقيقات و فن‌آوری را به استیضاح کشید و برکنار کرد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران نیز اعلام کرد که با استیضاح و برکناری وزیر علوم، مسیر دولت عوض نخواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    سونامی اعدام در ایران؛ افزایش پنجاه درصدی اعدام در نیمه نخست شهریورماه خبرگزاری هرانا- نهاد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران با انتشار گزارشی به مقایسه تطبیقی اجرای احکام اعدام در ایران در نیمه نخست شهریورماه سال جاری در مقابل آمارهای اجرای حکم اعدام در ماه گذشته و نیز مدت مشابه در سال قبل پرداخته است و نهایتاً از رشد پنجاه درصدی اجرای احکام اعدام در نیمه نخست شهریورماه امسال خبر داده است