ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«نصب دوربين‌های مداربسته برای پيشگيری از کودک‌آزاری در مدارس تهران»

مديرکل آموزش و پرورش تهران گفته که برای پيشگيری از کودک‌آزاری در مدارس «امسال اعتباری برای تجهيز مدارس به‌ويژه دبستان پسرانه به دوربين اختصاص داده‌ شده است.»

اسفنديار چهاربند، مديرکل آموزش و پرورش تهران گفته که برای پيشگيری از کودک‌آزاری در مدارس «امسال اعتباری برای تجهيز مدارس به‌ويژه دبستان پسرانه به دوربين اختصاص داده‌ شده است.»

به گزارش روز يکشنبه ۲۳شهريور روزنامه شهروند، اين تصميم پس از آن گرفته شد که تعدادی از دانش‌آموزان دو مدرسه در تهران به دادگاه کيفری تهران رفتند و گفتند توسط ناظم مدرسه آزار و اذيت جنسی شده‌اند. بعد از آن ناظم يکی از اين مدارس دستگير و براساس حکم دادگاه به شلاق و تبعيد محکوم شد.

مديرکل آموزش و پرورش تهران درباره حکمی که قوه قضائيه برای ناظم کودک‌آزار صادر کرده، گفت: «ما در مقام قضا نيستيم و شايستگی قضاوت در اين مورد را نداريم و اين موضوع در حدود اختيارات قوه قضائيه است اما آموزش و پرورش تلاش می‌کند از اين قبيل اتفاقات رخ ندهد زيرا يک مورد هم برای سيستم آموزشی ما زياد است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.