ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین دستاوردهای تکنولوژی رسانه

نمایشگاه بین‌المللی آخرین نوآوری‌های رسانه (IBC) امسال از ۱۱تا ۱۶ماه سپتامبر در آمستردام برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی آخرین نوآوری‌های رسانه (IBC)  امسال از ۱۱تا ۱۶ماه سپتامبر در آمستردام برگزار شد و بیش از ۵۰هزار شرکت از صد و هفتاد کشور آخرین دستآوردهای خود را در زمینه ارائه برنامه‌های تفریحی و رسانه‌ای به نمایش گذاشتند.

گزارش تصویری را ببینید:

در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی ای‌بی‌سی نیز برگزار شد که این نمایشگاه ازسال ۱۹۹۲در آمستردام برگزار می‌شود و همراه است با کنفرانس متخصصان و اعلام سالانه بهترین نوآوری‌های تکنولوژی.

امسال شبکه تلویزیونی فیفا به خاطر خلاقیت در پوشش برنامه‌های مسابقات جام جهانی برنده جایزه اعضای ژوری ای‌بی‌سی دانسته شد.

گزارش صوتی را بشنوید:

جایزه ویژه امسال برای معرفی ونمایش‌ اپرا به مخاطب‌های بیشتر و در خارج از سالن‌های نمایشاز طریق اپلیکیشن‌های مختلف برای تلفن‌های همراه به «خانه اپرای ویان» تعلق گرفت.

عکس: علی فتوتی

جایزه خلاقیت در ایجاد محتوا به شبکه‌های تلویزیونی اسکای سپرتس (Sky Sports) و ماندی نایت فوتبال  (Monday Night Football) اعطا شد.

جایزه بهترین «طراحی غرفه نمایشگاه» هم به شرکت سونی تعلق گرفت.

کنفرانس سالانه ای‌بی‌سی جوایز ریزودرشت دیگری نیز دارد که سالانه در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

این نمایشگاه در طول برگزاری کنفرانس سالانه خود، شبکه تلویزیونی نیز دارد که شرکت‌کنندگان و مهمانان خودرا به گفت‌وگو دعوت می‌کند و در مورد برنامه‌های متعدد نمایشگاه و کنفرانس اطلاع‌رسانی می‌کند.

این نمایشگاه نیز امسال اپلیکیشن ویژه خود را برای تلفن هوشمند و تپلت طراحی کرده بود تا شرکت‌کنندگان برای استفاده مفید از زمان خود و دیدن تعداد بیشتر غرفه‌ها و برنامه‌های کنفرانس از آن استفاده کنند.

همین‌طور نمایش چند فیلم به شیوه جدید K4 که مدل پیشرفته‌تر فیلم‌هایسه‌بعدی‌ست، نظر بسیاری از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد.

نمایشگاه و کنفرانس بعدی ای‌بی‌سی سال دیگر مثل همیشه در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

ای‌بی‌سی فعالیت خودرا از سال ۱۹۶۷در لندن شروع کرده و از سال ۱۹۹۲تابه‌حال سالانه در آمستردام برگزار می‌شود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.