ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سومين روز تجمع فارغ‌التحصيلان خارج از کشور در رشته دندان‌پزشکی

جمعی از فارغ‌التحصيلان رشته دندان‌پزشکی در خارج از ایران، برای سومین روز در اعتراض به آن‌چه بی‌عدالتی در ارزشيابی مدارک تحصیلی عنوان کرده‌اند، دست به تجمع در مقابل ساختمان مجلس ایران زدند.

جمعی از فارغ‌التحصيلان رشته دندان‌پزشکی در خارج از ایران، برای سومین روز در اعتراض به آن‌چه بی‌عدالتی در ارزشيابی مدارک تحصیلی عنوان کرده‌اند، دست به تجمع در مقابل ساختمان مجلس ایران زدند.

تجمع اعتراضی فارغ‌التحصيلان خارج از کشور در رشته دندان‌پزشکی

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) این تجمع از روز شنبه ۲۹ شهریور آغاز شد و روز سوم آن صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار شد.

فارغ‌التحصيلان رشته دندان‌پزشکی در خارج از ایران خواستار اصلاح قانون تغيير ضوابط در جايابی آنان در دانشگاه‌ها و حمايت کميسيون بهداشت و درمان مجلس برای رفع مشکلات خود در جايابی برای ادامه تحصيل خود هستند.

در پلاکاردهایی که تجمع‌کنندگان در دست داشتند نوشته شده بود: «ما دندان‌پزشکان فارغ‌التحصيل خارج از کشور نسبت به بی‌عدالتی در ارزشيابی مدارکمان با دستورالعمل سليقه‌ای جديد دبيرخانه آموزش دندان‌پزشکی وزارت بهداشت اعتراض داريم.»، «کميسيون بهداشت، حمايت - حمايت» و «تا گرفتن نتيجه اينجاييم».

به‌گفته یکی از تجمع‌کنندگان، پیش از این، پذيرش فارغ‌التحصيلان دندان‌پزشکی در خارج از ایران برای ادامه تحصيل در مقطع تحصيلات تکميلی در داخل بدون برگزاری آزمون بود اما اکنون این رويه تغییر کرده و دانشجويان بايد ابتدا در آزمون شرکت کنند و داوطلبانی که رتبه بالاتری داشته باشند برای پذيرش به دانشگاه‌های برتر پزشکی معرفی می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    تصمیم وزارت بهداشت کاملا منطقی و به حق است و این افراد توقع بی جا دارند. بجای اعتراض بروند درس بخوانند و نمره لازم را بیاورند. اگر هم نمی توانند یعنی آمادگی و مهارت کافی را برای این حرفه ندارند