ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی: مقدمات ديدار با اوباما فراهم نيست

رئيس‌جمهور ايران که برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در آمريکا به‌سر می‌برد، در جمع خبرنگاران گفت که مقدمات ديدارش با باراک اوباما، رئيس‌جمهور ايالات متحده آماده نيست.

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران که برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در آمريکا به‌سر می‌برد، در جمع خبرنگاران گفت که مقدمات ديدارش با باراک اوباما، رئيس‌جمهور ايالات متحده آماده نيست.

حسن روحانی در پاسخ به ان‌بی‌سی: برای ديدار با اوباما برنامه‌ريزی و طراحی نشده است

به گزارش روز چهارشنبه دوم مهر روزنامه اعتماد، روحانی در پاسخ به شبکه ان‌بی‌سی در مورد امکان ديدارش با باراک اوباما گفت: «برای اين ديدار برنامه‌ريزی و طراحی نشده و قاعدتا ديداری انجام نخواهد گرفت.»

به گفته رئيس‌جمهور ايران «هر زمانی بنا باشد در سطح رؤسای جمهوری ايران و آمريکا ديدار انجام گيرد، بايد مقدمات لازم فراهم شود که گاه تهيه اين مقدمات از هفته‌ها قبل آغاز می‌شود لذا اين ديدار در شرايط کنونی منتفی است.»

در همين حال آلن‌ اير، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمريکا درباره ديدار اوباما و روحانی به سايت خبرآنلاين گفت: «تا به‌حال قرار نشده که با هم ديداری داشته باشند اما مکالمه تلفنی سال پيش بين آن‌ها نشانگر آن است که به‌طور اصولی آقای اوباما آمادگی تعامل مستقيم با جناب آقای دکتر روحانی را دارد، پس تا اندازه‌ای بستگی به ميل جناب آقای دکتر روحانی دارد.»

روابط ایران و آمریکا از فروردین ۱۳۵۸ قطع شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یارو

    مقدمات وقتی فراهم میشود که مقام معظم پروستات اجازه بفرمایند وگرنه رییس جمهور و وزارت خارجه که عددی نیستند