ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصطفی دانشجو، وکيل زندانی دراويش گنابادی در اعتصاب غذا بی‌هوش شد

مصطفی دانشجو از وکلای زندانی دراويش گنابادی صبح روز پنجشنبه سوم مهرماه در بیست‌وپنجمین روز اعتصاب غذای خود بر اثر ضعف شديد، برای دقايقی از هوش رفت.

مصطفی دانشجو

مصطفی دانشجو از وکلای زندانی دراويش گنابادی صبح روز پنجشنبه سوم مهرماه در بیست‌وپنجمین روز اعتصاب غذای خود بر اثر ضعف شديد، برای دقايقی از هوش رفت.

به گزارش تارنمای مجذوبان نور، مصطفی دانشجو، که با گذشت بيش از سه هفته از اعتصاب غذا راه رفتن وی به دليل ضعف شديد جسمی با مشکل رو به رو شده است، صبح روز پنجشنبه با احساس سردرد و درد شديد در ناحيه قفسه سينه برای دقايقی بی‌هوش شد.

بنا به این گزارش وی که با کمک هم‌بندی‌های خود پس از چند دقيقه به هوش آمد، به‌رغم اصرار‌های آن‌ها از اعزام به بهداری خودداری کرد.

اين درويش زندانی سابقه بيماری آسم شديد و آريتيمی قلبی دارد و هم‌بندی‌های وی در تماس با خانواده‌ اين زندانی به شدت از وضعيت وی ابراز نگرانی کردند.

مصطفی دانشجو به همراه ۸ تن ديگر از دراويش گنابادی در اعتراض به نگاه امنيتی حاکم به دراويش گنابادی و نقض حقوق گسترده آن‌ها دست به اعتصاب غذا زده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    ای وای بر آخوند آه درویش گرفتارتان می کند