ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخست وزیر اسرائیل: «روحانی اشک تمساح می‌ریزد»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی سالانه‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل، حماس، ایران و داعش را در کنار هم قرار داد و آن‌ها را با فاشیسم مقایسه کرد.

این‌بار بنیامین نتانیاهو، هنگامی که برای ایراد کردن سخنرانی‌اش پشت میز خطابه مجمع سازمان ملل قرار گرفت، به جای طرح یک بمب اتمی، عکسی از کودکان فلسطینی را در دست داشت که کنار یک خمپاره‌انداز ایستاده‌اند. او با این عکس تلاش کرد حمله به نوار غزه را توجیه کند. او گفت: «گروه "دولت اسلامی" و حماس شاخه‌های یک درخت مسموم‌اند و هنگامی که بخواهند به هدف‌شان برسند، داعش‌‌ همان حماس و حماس نیز‌‌ همان داعش است.»

بنیامین نتانیاهو با عکس کودکان فلسطینی، پشت میز خطابه مجمع عمومی سازمان ملل

نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: «حماس، گروه "دولت اسلامی" و حزب‌الله لبنان از یک ایدئولوژی جزمی پیروی می‌کنند. در ایدئولوژی آنان جایی برای آزادی و مدارا وجود ندارد.»

نخست‌وزیر اسرائیل سپس اسلام‌گرایان و جهادگران مسلمان را با نازی‌ها مقایسه کرد و گفت: «اگر نازی‌ها به برتری نژادی اعتقاد داشتند، جهادگران به برتری مذهبی باور دارند.»

نتانیاهو ادعا کرد که محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با حماس همدست است.

محمود عباس، در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل، اسرائیل را به نسل‌کشی فلسطینیان ساکن غزه متهم کرده بود. نتانیاهو اکنون متقابلاً او را متهم کرد که تلویحاً هولوکاست را انکار کرده و در پی برانگیختن احساسات ضد یهودی در جهان است.

بنیامین نتانیاهو در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل به برنامه هسته‌ای ایران هم اشاره کرد و گفت: «ایران هم به اندازه داعش برای جهانیان خطرناک است. پیروزی بر گروه "دولت اسلامی" و‌‌ رها کردن ایران به حال خود، در حالی‌که به یک قدرت هسته‌ای تبدیل می‌‌شود، به این معناست که به خاطر پیروزی در یک میدان نبرد، کل جنگ را باخته باشیم.»

نخست وزیر اسرائیل همچنین ایران را به فریبکاری متهم کرد و گفت: «جمهوری اسلامی در تلاش است برای رسیدن به توافقنامه هسته‌ای جامعه جهانی را بفریبد.»

نتانیاهو با اشاره به سخنرانی حسن روحانی، رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل که با ائتلاف جهانی به رهبری آمریکا مخالفت کرده بود، او را به ریختن «اشک تمساح» متهم کرد و از جمهوری اسلامی به عنوان یکی از حامیان تروریسم یاد کرد.

نخست وزیر اسرائیل از کشورهای عربی خواست که در رابطه‌شان با اسرائیل تجدید نظر کنند. او گفت کشورهای عربی می‌بایست واقعیت‌های موجود در منطقه را بپذیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    در عصر سیاستمداران ترسوو فاسد جهان ، بنیامین نتانیاهو از معدود سیاستمدارانی است که آنچه را باید به گویند، میگوید ولی چیزی بنام اسلام رادیکال و اسلام غیر رادیکال وجود ندارد۰ اسلام، اسلام است چه القائده ای، چه داعشی ـــــ ایرانی یا سوری و یا عراقی ـــــ و یا طالبانی همه اسلام صد در صدی هستند

  • بهنام

    حقیقت تلخ است هر چند از زبان ناتانیاهو شنیده شود . حکومت ننگین جمهوری اسلامی هیچ فرقی با داعش ندارد و با بی ثباتی که در عراق و سوریه به راه انداخت باعث گردید داعش و گروه های تروریستی دیگری مانند النصره و خراسان به وجود آیند .