ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تشکيل پرونده قضایی عليه وزير ارشاد به دليل تک‌خوانی زنان»

در ادامه دور تازه فشارهای قوه قضائيه ايران عليه دولت، داوود براتی، مسئول هيأت «خانواده شهدا و ايثارگران» از تشکيل پرونده قضایی عليه علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.

در ادامه دور تازه فشارهای قوه قضائيه ايران عليه دولت، داوود براتی، مسئول هيأت «خانواده شهدا و ايثارگران» از تشکيل پرونده قضایی عليه علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.

تلاش‌های تازه برای جلوگیری از «خوانندگی زنان» در ایران

به گزارش روز سه‌شنبه هفتم مهر روزنامه اعتماد، براتی گفت: «خلاف عرف، شرع و قانون، وزارت ارشاد در اقدامی بی‌سابقه مجوز اجرای تک‌خوانی زنان در تالار وحدت را صادر کرده که هيأت خانواده شهدا و ايثارگران نامه‌ای همراه با تصاوير و فيلم‌های منتشر شده اين تک‌خوانی را به دادستان تهران ارجاع داد.»

داوود براتی افزود: «بعد از ۱۰ روز دادستانی تهران با بررسی اسناد و تصاوير پرونده‌‌ای را با عنوان انتشار عکس و تصاوير و مطالب خلاف عفت عمومی و صدور مجوز تک‌خوانی برای زنان در محفلی که مردان هم حضور دارند در شعبه چهار بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل داده است.»

مدتی است که فشارهای قوه قضائيه ايران عليه دولت افزايش يافته است از جمله اينکه ۱۰ روز پيش غلامحسين محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائيه بر اساس دستور صادق لاریجانی، رئیس این نهاد به دولت ضرب‌الاجل يک ماهه‌ای داده بود تا در مورد فيلتر شبکه‌های اجتماعی موبايلی واتس‌آپ و وايبر اقدام کند.

روز گذشته نيز ابراهيم رئيسی، دادستان کل از حسن روحانی، رئيس‌جمهور خواست تا جلسات شورای عالی فضای مجازی را تشکيل دهد. ظاهرا تأکيد مقام‌های قضايی برای تشکيل جلسات شورای عالی فضای مجازی با هدف اخذ مصوباتی از اين شورا برای کنترل بيشتر اينترنت و شبکه‌های اجتماعی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.