ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ بيش از هفت هزار ايرانی در تصادفات رانندگی پنج ماه نخست سال جاری

سازمان پزشکی قانونی ايران می‌گويد در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۳، هفت هزار و ۴۸۹ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان پزشکی قانونی ايران می‌گويد در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۳، هفت هزار و ۴۸۹ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

تصادف جاده‌ای و شهری يکی از سه دليل عمده مرگ‌ومير در ايران است.

به گزارش خبرگزاری دولتی ايرنا، آمار کشته‌شدگان پنج ماهه نخست سال جاری خورشيدی در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته به ميزان ۲/۸ درصد کمتر شده است.

شمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی در ايران طی پنج ماه نخست سال ۱۳۹۲، هفت هزار و ۷۰۱ نفر بوده است.

بر پايه آمار سازمان پزشکی قانونی، در پنج ماهه نخست امسال پنج هزار و ۷۷۹ مرد و يک هزار و ۷۱۰ زن در حوادث رانندگی کشته شده‌اند.

در اين مدت استان‌های فارس با ۶۵۰، خراسان رضوی با ۵۸۰ و تهران با ۵۵۸ فوتی بيشترين، و استان‌های ايلام با ۵۲، کهگيلويه و بويراحمد با ۷۱ و اردبيل با ۹۴ فوتی، کمترين آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.

تصادف جاده‌ای و شهری يکی از سه دليل عمده مرگ‌ومير در ايران است. سالانه بين ۲۰ تا ۳۰ هزار ايرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته علی‌اکبر يساقی، نايب رئيس هیأت مديره ستاد ديه از ابتدای انقلاب (سال ۱۳۵۷) تاکنون ۸۰۰ هزار نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.