ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال انتصاب وزیر ارشاد پیشین به عنوان رئيس صدا و سيما

محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت پيشين ايران احتمال رياست‌اش بر سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی را نه تأييد و نه تکذيب کرد.

محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت پيشين ايران احتمال رياست‌اش بر سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی را نه تأييد و نه تکذيب کرد.

عملکرد محمد حسينی در زمانی که وزير ارشاد بود، انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، محمد حسينی عصر روز چهارشنبه ۹ مهر در حاشيه يک مراسم در پاسخ به اين پرسش که «شنيده شده رياست سازمان صدا وسيما را برعهده خواهيد گرفت»، گفت: «بنده اين خبر را نه تأييد و نه تکذيب می‌کنم.»

حسينی افزود: «در شرايط کنونی بنای صحبت در باره اين موضوع را ندارم.»

عملکرد محمد حسينی در زمانی که در دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور پيشين ايران، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشت.

از جمله سازمان گزارشگران بدون مرز در سال ۱۳۹۱ در بيانيه‌ای، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران را متهم کرد که در بازجويی از روزنامه‌نگاران ايرانی دست دارد.

گزارشگران بدون مرز، نهاد مدافع آزادی روزنامه‌نگاران و مطبوعات در خرداد ۱۳۹۱ از وزارت ارشاد به‌عنوان «نهاد رسمی سانسور» ياد کرد و افزود اين وزارتخانه از زمان به‌قدرت رسيدن محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهوری ايران به «ابزار مهار و سرکوب» تبديل شده است.

در اين بيانيه مسئولان وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی يعنی محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد، محمدجعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و محمدجواد آقاجری، مديرکل رسانه‌های خارجی اين وزارتخانه، «مسئولان مستقيم» احضار روزنامه‌نگاران به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازجويی آن‌ها از سوی مأموران وزارت اطلاعات و يا سپاه پاسداران معرفی شدند.

به غير از محمد حسينی، از غلامعلی حداد عادل، نماينده مجلس؛ محمدحسين صفار هرندی از اعضای سپاه پاسداران ايران؛ محمد سرافراز از مسئولان صدا و سيما؛ و علی دارابی، معاون صدا و سيما به‌عنوان ديگر گزينه‌های رياست راديو و تلويزيون حکومتی ايران یاد می‌شود.

رياست ۱۰ ساله عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران خردادماه امسال به پايان رسيد اما مدت رياست وی تا نيمه آبان سال جاری تمديد شده است.

رئيس صداو سيما را آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.