ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: هر توافقی بهتر از عدم توافق است اسمش پذيرش ذلت است

احمد خاتمی، در نماز جمعه تهران گفت با رعایت خطوط قرمز از مذاکرات هسته‌ای حمایت شود. وی نخستین شرط را حفظ ظرفيت غنی‌سازی اورانیوم دانست.

احمد خاتمی، در نماز جمعه تهران گفت با رعایت خطوط قرمز از مذاکرات هسته‌ای حمایت شود. وی نخستین شرط را حفظ ظرفيت غنی‌سازی اورانیوم دانست.

احمد خاتمی: سايت فردو مثل نطنز بايد ظرفيت غنی‌سازی خود را حفظ کند. بايد ماهيت آب سنگين اراک محفوظ بماند.

به گزارش منابع خبری ایران، احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان در این‌باره گفت: «ظرفيت غنی‌سازی به اندازه‌ای که مورد نياز کشور است بايد حفظ شود و نيازمان را نيز ما خودمان و نظام جمهوری اسلامی ايران تعيين می‌کند و نه ديگران.»

وی همچنین تأکید کرد: «سايت فردو مثل سايت نطنز بايد ظرفيت غنی‌سازی خود را حفظ کند. بايد ماهيت آب سنگين اراک محفوظ بماند.»

طبق توافق اتمی ایران و کشورهای گروه ۱+۵ در ژنو، غنی‌سازی اورانیوم تا ۲۰ درصد می‌بایست در ایران متوقف شود، میزان اورانیوم موجود در این کشور کاهش یابد و فعالیت‌های ایران در تأسیسات غنی‌سازی سوخت نطنز، فردو و راکتور آب سنگین اراک گسترش پیدا نکند.

احمد خاتمی افزود: «اين حرفی که بعضی‌ها گفتند که هر توافقی بهتر از عدم توافق است اسمش پذيرش ذلت است، توافقی که توأم با ذلت باشد يک توافق ننگين و و غيرقابل قبول ملت است، عدم توافق با عزت بر توافق ننگين اين چنينی شرافت دارد.»

چند روز پیش خبری مبنی بر ایجاد کارزاری توسط شش هنرمند سینما، عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، مجید مجیدی، رخشان بنی‌اعتماد، رضا میرکریمی و محمد مهدی عسگرپور با عنوان «نه به عدم توافق [هسته ای]» منتشر شد که در آن آمده بود «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست». پس از انتشار این خبر، در ایران مخالفت‌هایی با این نوشته ابراز شد و مجید مجیدی نیز گفت با آن مخالف است.

«هل‌هل زدن» و «ثانيه‌شماری» برای رابطه با استعمارگران

احمد خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه به دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا، حمله کرد و سخنان وی علیه ایران در سازمان ملل را «دروغ» دانست و «اظهارات سخیف» خواند.

کامرون در سخنان خود گفته بود: «ما با ایران اختلاف نظرات شدیدی داریم. حمایت ایران از سازمان‌های تروریستی، برنامه هسته‌ای‌اش، رفتارش با مردمش، تمامی این مسائل باید تغییر کند.»

احمد خاتمی گفت: «مردم انتظار به‌جايی داشتند که رئيس‌جمهور در نطق‌شان در سازمان ملل جواب اراجيف نخست‌وزير انگليس را می‌داد، اما به هر حال با قدری تأخير ما از اين‌که از سوی ايشان اين اظهارات محکوم شد، تشکر می‌کنيم.»

وی همچنین از آن‌چه «ذوق‌زدگی و استقبال برخی از روزنامه‌نگاران داخلی» از ملاقات کامرون و حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران عنوان کرد، به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «به کجا می‌رويد؟ طوری تيتر زده‌ايد که انگار ساليان سال، هل‌هل می‌زديد و ثانيه‌شماری می‌کرديد برای ارتباط با اين دولت استعمارگر... آدم احساس می‌کند اين‌ها بی‌قرار هستند برای رابطه با استعمارگران.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یارو

    حاج آقای گردن کلفت که اگر با کلمات دشمن و فتنه چند تا جمله نسازی و نعره نزنی روزت شب نمیشه، کسی بیقرار ارتباط با استعمارگران نیست ولی ما از بیکاری و تورم و گرانی و بی ارزشی پول و رکود و کسادی بازار و ناعادلانه بودن نظام مالیاتی و فساد اداری و رشد سرطان و آلودگی آب و هوا و ترافیک و دروغگویی و ریاگاری و ... خسته شدیم، به تنگ اومدیم، جونمون به لب رسیده، و فکر میکنیم اینها ناشی از سوء مدیریت و ندانم کاری دولتمردان و دزدی ها و اختلاس های امثال شما و بنیادهای مفتخورتان و برادران قاچاقچی است. تو این سالها به جای رسیدگی به مشکلات کشور اینقدر از دشمن و فتنه و استکبار برامون حرف مفت زدین و عربده کشیدین که دیگه حالمون از قیافه تون و سبک زندگی تون و افکارتون به هم میخوره. به جای اینکه رفع مشکلات مردم رو مایه افتخارتون بدونین، فقط به این فکرین که نظام مزخرف و ناکارآمد و ضدمردمی تون رو هر جور شده سرپا نگه دارین. چرا آمار نمیدین که چقدر از پولهای مملکت رو صرف ساختن موشک، خرید انواع اسلحه، تجهیز نیروهای سرکوبگر سپاه و اون پروژه مزخرف هسته ای کردین؟

  • Majid

    ذلت را شیطان خمینی در ۳۵ سال پیش با خود به ارمغان آورد. نمونه این ذلت از برای ملت خطبه های نماز جمعه تهران است که بجای آنکه از اول تا به آخر آن به ستایش و به ذکر خالق عالمیان بگذرد توسط پیروان خط امام (خط شیطان) به لاطائلات و به هرزه گویی  سپری میشود. هر جمعه بعد از جمعه و در برابر جمعی که حقا باید  بحالشان گریست. اى كسانى كه ايمان آورده ‏ايد همگى به اطاعت [خدا] درآييد و خطوط شيطان را دنبال مكنيد كه او براى شما دشمنى آشكار است. (قرآن، آیه ۲۰۸ از سوره ۲)

  • Neda

    دادگاه روحانیت به آیت الله بروجردی: مناظره نمی کنیم، اعدام می کنیم !! منابع حقوق بشری ایران از صدور حکم اعدام برای آیت الله سید محمد حسین کاظمینی بروجردی، روحانی معترض، خبر دادند. به گزارش سحام نیوز سایت ، روز چهارشنبه ۱ سپتامبر۲۰۱۴، حسین کاظمینی بروجردی، که هشتمین سال دوران حبس خود را در زندان اوین سپری می کند، به طور ناگهانی برای اجرای حکم اعدام، از بند ویژه روحانیت خارج شد. آیت الله بروجردی اوایل مهر سال جاری، توسط محمد موحدی دادستان ویژه روحانیت، به طور شفاهی به اتهام "بدعت و تفاسیر دینی مخالف با نظرات رهبری"!!، ازطریق "تدوین کتاب و تدریس آن در زندان"، به اعدام تهدید شده بود.

  • faryad

    دروغ چرا ؟ تا قبر آ آ...... میوه و سبزیجات مردم با فاضلاب آبیاری میشود  وکمبود آب آشامیدنی دارد به یک بحران تبدیل میشود , حالا چی شده که ایران میخواد با انرژی هسته ای برق تولید کند ? اینو به مرغ نیم پخته  توی قابلمه بگی میخنده!!

  • hasani

    افشای جزییات ترور !! یک دانشمند اتمی رژیم ایران نشریه "نشنال پست" چاپ آمریکا در مطلبی به افشای جزئیات ترور یکی از دانشمندان هسته ای رژیم ایران پرداخت و نوشت: وقتی اردشیر حسین‌پور در سال 2007 با گاز کشته شد، انگشت اتهام بلافاصله به سمت اسرائیل نشانه رفت. اما اکنون خواهر این دانشمند هسته ای می‌ گوید که حسین ‌پور توسط سپاه پاسداران کشته شده زیرا او نپذیرفته بود با آنها برای ساختن بمب اتمی همکاری کند. خانم اردشیر حسین‌پور که با اسکایپ از ترکیه صحبت می‌کرد این جزییات را اعلام نمود.

  • سعید

    جاهلی در مجمع جهال از چیزهایی حرف می زند که هیچ سر در نمی آورد و از آنها تایید می گیرد. یکی از علایم آخر زمان همین است، البته آخر زمان ایران و نه دنیا!