ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه تن از متهمان پرونده «فساد مالی» شهرداری سيرجان آزاد شدند

سه تن از متهمان پرونده «فساد مالی» شهرداری سيرجان با قرار وثيقه آزاد شدند اما عبدالرضا محبوبی‌زاده، شهردار همچنان در بازداشت است.

سه تن از متهمان پرونده «فساد مالی» شهرداری سيرجان با قرار وثيقه آزاد شدند اما عبدالرضا محبوبی‌زاده، شهردار همچنان در بازداشت است.

به گزارش هفته‌نامه محلی پاسارگاد، وحيد محبوبی‌زاده برادر عبدالرضا محبوبی‌زاده، شهردار سيرجان گفت مدت بازداشت برادرش برای ۱۰ روز ديگر از سوی بازپرس پرونده تمديد شده است.

به گفته وی، شهردار سيرجان در بازداشتگاه پليس آگاهی کرمان به سر می‌برد.

وحيد محبوبی‌زاده گفت: «برادرم معقتد است که در اين زمينه ديگران مقصر هستند و او تنها به دليل اعتماد به همکارانش يک چک مساله‌دار را امضا کرده است.» وی گفت برادرش تاکنون اتهام‌های وارده را نپذيرفته است.

هفته گذشته در پی اعلام جرم از سوی سازمان بازرسی در خصوص «فساد مالی و اداری گسترده در مجموعه شهرداری و شورای شهر سيرجان»، تعدادی از مسئولان مربوطه از جمله شهردار اسبق، عبدالرضا محبوبی‌زاده شهردار فعلی و محمد ايران‌نژاد، رئيس شورای شهر فعلی با تفهيم اتهام بازداشت شدند.»

به دنبال اين رويداد، شماری از مسئولان شهرداری سيرجان از جمله «مديرعامل سازمان فضای سبز شهرداری به‌همراه مديرمالی و مديرتدارکات اين سازمان» از کار برکنار شده‌اند. در همين حال شورای شهر سيرجان، شهردار را نيز از کار برکنار کرده است.

بودجه سالانه شهرداری سيرجان در حدود ۱۳۰ ميليارد تومان در سال ۹۳ بوده است که «گفته می‌شود ارقام قابل توجهی از آن توسط برخی افراد مسئول در شهرداری و اعضای شورای شهر به سرنوشت نامعلومی دچار شده است.»

از جمله تنها در يک مورد در يک پروژه آسفالت شهری از چهار ميليارد تومان بودجه تخصيص يافته، «چيزی در حدود ۵۰ ميليون تومان آن صرف اين پروژه شده و سرنوشت باقی آن همچنان در ابهام است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.