ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خطيب نماز عيد قربان تهران: حج اسیر دست وهابیون شده

امام جمعه تهران گفته «امروز حج و بيت‌الله الحرام اسير دست وهابيون است که نمی‌گذارند به خوبی از آن استفاده شود.»

آيت‌الله محمد علی موحدی کرمانی، خطيب نماز عيد قربان تهران امروز يکشنبه ۱۳ مهرماه، با اشاره به برگزاری مراسم اين روزهای حج در مکه از مقام‌های حکومت عربستان سعودی انتقاد کرد.

امام جمعه تهران گفت: «امروز حج و بيت‌الله الحرام اسير دست وهابيون است که نمی‌گذارند به خوبی از آن استفاده شود.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در «خطبه‌های» نماز عيد قربان تهران درباره موضوع کم‌آبی در اين شهر پيشنهاد کرد تا نماز باران در تمام مساجد تهران و ديگر مناطق ايران برپا شود و از اين طريق با عمل به دين اسلام از خدا طلب باران کنيم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    لعنت بر هر چه دین و مذهب است که هر مدعی منفعت طلبی داعیه ارتباط با خدا را داشته و آنرا بوجود آورده . افسانه و داستانهای پراکنده را به صورت اوراقی سر هم کرده و نام آنرا کتب آسمانی نهاده اند و جنیه مقدس بودن به آن داده اند و مردم ساده ای که خلآ دین و مذهب دارند را با آن داستانها و افسانه ها سر کیسه میکنند و البته هر کس دم از مخالفت زد و جوابی منطقی برای ذهن پرسش گر انسانهای کنجکاو نداشتند ، احکام و آیاتی از خود بدر کردند مبنی بر کشتن و نابودی شخص پرسشگر و محالف و هرگز از روی منطق و علم و آگاهی نتوانسته اند حتی به یک پرسش منطقی مخالفان پاسخ دهند ، چرا که اصولآ جواب درستی برای آن پرسشهای سنجیده و درست ندارند . به هر حال امید است ملتهای جهان و مردم مظلوم ایران یکبار برای همیشه از شر دین و مذهب خود را نجات داده و با مطالعه و علم و آگاهی ، راه را بر این دکانداران فاسد دینی و ملایان کلاشی که با تکیه بر جهل مردم به ثروتهای نجومی رسیده و در حال غارت و چپاول منابع ملتها هستند ببندند و هرگز فریب این دروغگویان روبه صفت را نخورند .

  • Majid

    و اسلام در ایران زیر نامهای شیعه و حجتیه از زمان پادشاهان صفوی تا بحال  اسیر دست آخوند و ملا شده که ثمره آن  درامروز بر همه آشکار است غیر از بر خود اسیرسازان دینی!

  • حمید

    شیعه و وهابی و سنی و حنفی و سلفی و علفی و داعش و مالش و غیره و غیره همه و همه ساخته و پرداخته متخصصین و خبرگان و نخبگان و دکترها و علما و اهل کتاب و دفتر و حوزه و حوضچه و درجه داران دین است و نه  آنچه که پاک و بدون خدشه و بدون ذکر مذاهب و ملت و فرهنگ و غیره و غیره به تمامی پیام آوران خالق عامیان از جمله نوح و ابرهیم و اسحاق و اسماعیل و یعقوب و موسی و عیسی و محمد تحت عنوان دین خالص خدا ابلاغ شده است. ** به مدت ۸ سال دو کشور همسایه باران بمبهای هوایی را به یکدیگر ارمغان داشتند. نتیجه: یکی از آن دو همسایه به اشغال نیروهای خارجی در آمد و به نابودی کشانده شد.  و رحمت الهی از آن دیگر همسایه رفته رفته بر چیده شد و شده و  میشود به صورت خشکسالی و نفاق و تفرقه و اعتیاد و فحشا و دیگر ضایعات روز افزون و کشنده اجتماعی. و از تاریخ عمل به دین اسلام قرنهاست که گذشته و همان بهتر که  این کامنت را با سکوت در مورد کارنامه آخوندها در ۳۵ سال گذشته به پایان بریم.     

  • mansour

    عمری است مسلمانان واقعی از خداوند طلب حکام دانا و انساندوست و درست  کردار را نموده اند،ولی لطف خداوند شامل حال مردم مسلمان ایران و جهان نشده  است،حال چرا باید خدا دعای حکام و پیروان انان  را برای بارش باران اجابت نماید؟ از کجا معلوم که قحطی و گرفتاری کنونی ،مجازات اعمال غیر انسانی حکام از  طرف خدا نیست؟