ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ائتلاف ضد داعش

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    مسئله خیلی پیچیده تر از آن است که با یک طرح ساده روی یک کاغذ بیان شود. خود آمریکائی ها هم گفته اند که داعش با حملات هوائی از بین نمی رود بلکه تنها محدود میشود و این مسئله حدّاقل سه سال طول میکشد. کلی گوئی و ساده نگاری و ساده اندیشی جزو مختصات و ویژگی های خاص ما ایرانی هاست. و خوشبختانه در همه مسائل داخلی و خارجی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و پزشکی و ورزشی و غیره و ذلک هم متخصص هستیم . نمونه اش هم انقلاب سال 57 خودمان است که با حداقل سواد سیاسی و عدم شناخت کامل از پیچیدگیهای مسائل جهانی، و با یک خامی مضحک ، و باور نکردنی، یک سیستم پادشاهی 2500 ساله را از هستی ساقط کردیم و در مقابل با ایثار 96 % و اندی رای مثبت به سیستمی " ناشناخته و امتحان نشده" به به کُنان و چه چه گویان و بی هیچ پرسش و پاسخی، به استقبال هیولای بی مسمائی رفتیم به نام " جمهوری اسلامی" .

  • بهنام

    مانیا جان تشکر ویژه دارم . به راستی که واقعیت و عینیت جهان غرب با شعار آزادی و عدالت و دموکراسی خواهی برای همه را به مردم جهان نشان دادی . موفق باشید .

  • Shovan

    مثل همهٔ کارهای قبلی‌ عالی‌!