ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پرتره اسکیزوفرنی

روز جهانی سلامت روان

امین خسروشاهی در روز جهانی سلامت روان، به مرکز نگهداری از بیماران اسکیزوفرنی در تهران رفته است و از این بیماران درباره ادراک آن‌ها از جهان بیرونی پرسیده است. بر اساس پاسخ بیماران، خسروشاهی پرتره آن‌ها را با تصویری که با جهان درون مغز آن‌ها مطابقت می‌کند کنار هم قرار داده است.

اسکیزوفرنی نوعی اختلال روانی است که بیمار در تفکر، ادراک و حواس پنج‌گانه خود دچار اختلال می‌شود و این اختلال مرز واقعیت و خیال را به هم می‌ریزد.

دهم اکتبر به انتخاب سازمان بهداشت جهانی، روز جهانی سلامت روان است. در این روز، درمانگران، بیماران و کنشگران حقوق بیماران روانی با هدف بالا بردن آگاهی‌ در مورد سلامت روان در سراسر جهان تلاش می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    خیلی نمک نشناسیم ما . اگر سرعت عوض شدن عکسها کند تر بود ، مطمئن باشید عده دیگری هم با همین ادبیات بی ادبانه و دور از انصاف لب به اعتراض میگشودند و به اصطلاح اعتراض خود را نشان میدادند . مثل اینکه هنوز هم یاد نگرفته ایم چگونه اعتراض کنیم . پشت پرده و زحماتی که مسئولان و دست اندر کاران محترم سایت میکشند را نمی بینیم و فقط میخواهیم همه چیز را به نحو احسنت و رایگان تماشا کنیم . تاسف بیشتر از این است که بعضی از کاربران با سابقه نیز به همین نحو و با همین ادبیات انتقاد کرده اند که جای تعجب دارد . اگر همین رسانه های فارسی زبان آزاد هم در این جو استبداد و خفقان وجود نداشت چگونه میتوانستیم به جهان آزاد اطلاعات راه پیدا کرده و از اخبار و مقالات صریح و شفاف و عاری از نیرنگ و ریا مانند اخبار خبرگزاریهای حکومت ایران دست یابیم ؟ اطمینان داشته باشیم که همین اعتراض و انتقاد نیز به گوش شنوای آنها رسیده و در جهت رفع آن کوشش میشود . پس بیائیم قدر چنین سایتهای با ارزش را دانسته و مانند همیشه از مطالب مفید آنها کمال استفاده را ببریم . با تشکر فراوان از کلیه مسئولین و دست اندر کاران سایت وزین رادیو زمانه .

  • farid

    مطالب امروزی در این وبسایت عقبموند ه وول میخورن داوطلبانه کسی پیدا میشه سایتو بهتر کنه کمک بخواین گناه دارین

  • سوسولی

    به کسانی که می خواهند این عکس ها و توضیحات را با دقت ببینند پیشنهاد می کنم هر تصور که آمد، پرینت اسکرین بزنند و در جایی پیستش کنند و ببینند.

  • عادل

    نه به اون شدتی که سعید گفت، ولی همونی که سعید گفت! آخه هیچ راهی هم نذاشتید واسه پاوز دادن یا حرکتی؛ اما این مطلب و این حرکت روی هم رفته جالب-انگیز بود!

  • سوسولی

    خواهش می کنم نحوه ی نمایش عکس ها را عوض کنید. مدت زمانی که عکس و توضیح می ماند بسیار کم است. متشکرم از مطلب جالبی که در سایت قرار داده اید.

  • احمد

    اینقدر این عکس ها عوض شد منم اسکیزوفرنی گرفتم

  • .....

    شوک شدن غلطه. باید بگین شوکه شدن

  • سعید 00447507414661

    مرده شور این سایت احمقانه تان را ببرند بیست بار سعی کردم متن زیر عکس ها را بخوانم هر 3 ثانیه یکبار عوض میشوند.