ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«ساينا و بيسفون، رقبای ايرانی وايبر، واتس‌آپ و تانگو»

محمود واعظی، وزير ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ايران از راه‌اندازی دو اپليکيشن موبايلی «ساينا» و «بيسفون» خبر داده که به گفته وی «امکانات مشابه وايبر، واتس‌آپ و تانگو ارائه می‌دهند.»

محمود واعظی، وزير ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ايران، از راه‌اندازی دو اپليکيشن موبايلی «ساينا» و «بيسفون» خبر داده که به گفته او «امکانات مشابه وايبر، واتس‌آپ و تانگو ارائه می‌دهند.»

طی هفته‌های گذشته تلاش‌هايی از سوی قوه قضائيه ايران برای فيلترکردن «وايبر، واتس‌آپ و تانگو» آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «شرکت همراه اول با طراحی نرم‌افزاری به نام "ساينا" رقابت خود را با نمونه‌های خارجی شروع کرده است.» اين نرم‌افزار در نمايشگاه تلکام تهران رونمايی شده است.

بر پايه اين گزارش «در اين اپليکشن امکان برقراری تماس و پيام‌رسانی از طريق اينترنت وجود دارد و کاربران می‌توانند رايگان تماس بگيرند و پيام متنی، عکس و فيلم به اشتراک بگذارند.»

«بيسفون» نام نرم‌افزار ديگری است که در نمايشگاه تلکام تهران رونمايی شده است.

اين دو اپليکيشن داخلی در حالی عرضه شده که طی هفته‌های گذشته تلاش‌هايی از سوی قوه قضائيه ايران برای فيلترکردن «وايبر، واتس‌آپ و تانگو» آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sara

    به غرفه شون تو نمایشگاه سر زدم ازشون پرسیدم پیامها و فیلمها و عکسهایی که میفرستیم کجا میره با پوزخندگفتند توی سرور اداره مخابرات