ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هواپیمای ناجا در راه سراوان سقوط کرد

مسئولان بازرسی نیروی انتظامی برای بررسی حادثه سراوان از تهران به زاهدان می‌رفتند که هواپیمای آن‌ها به کوه خورد. به گفته فرمانده ناجا این هواپیما هنگام فرود اضطراری دچار سانحه شد.

شامگاه گذشته یک هواپیمای ملخی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حدود ساعت ۲۰/۳۰ از روی رادار ناپدید شد. صبح امروز نیروهای امنیتی لاشه این هواپیما را پیدا کردند.  یک مقام سپاه پاسداران ابتدا از احتمال حمله به این هواپیما سخن گفته بود، اما فرمانده نیروی انتظامی خبر داد که هواپیما هنگام فرود اضطراری متلاش شده است. در این میان جنازه سرنشینان هواپیما را هم یافته‌اند.

لاشه هواپیمای ناجا که در ارتفاعات نصرت‌آباد کشف شده

خبرگزاری‌های ایران گزارش داده‌اند که هواپیمای ملخی ناجا هفت سرنشین داشته است. سرنشینان این هواپیما از مسئولان بازرسی نیروی انتظامی بودند که برای بررسی حادثه سراوان به سیستان و بلوچستان اعزام شده بودند.

۱۸ شهریور ماه سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که ۷۰ ستیزه‌جو از مرز پاکستان با شش خودرو به پاسگاه مرزی ۱۷۱ در سراوان حمله کردند. سپاه پاسداران هویت حمله‌کنندگان را هنوز افشا نکرده است.

هواپیمای ناجا در این محل (نصرت‌آباد) ناپدید شده

خبرگزاری فارس گزارش می‌دهد که سردار پاسدار علی صادقی، یکی از معاونان بازرسی ناجا بلندپایه‌ترین مقام نظامی در بین سرنشینان این هواپیما بوده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا می‌گوید هواپیمای ناجا از تهران به سنت زاهدان در پرواز بود که در «میانه راه» ارتباط رادیویی‌اش قطع شد و اطلاعات این هواپیما از روی رادار محو شد.

سردار پاسدار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به یکی از خبرگزاری‌های وابسته به سپاه گفته است که احتمال دارد به این هواپیما حمله شده باشد. اما این احتمال هنوز قطعیت پیدا نکرده و مسئولان در حال بررسی این موضوع‌اند.

هواپیمای ناجا در منطقه نصرت‌آباد در حوالی روستای گراغه از روی رادار محو شده است. برخی از اهالی نصرت‌آباد به خبرگزاری فارس گفته‌اند که دیده‌اند هواپیمای ناجا در آسمان منفجر شده است. گروه‌هایی برای بررسی این موضوع به رودخانه‌ای در حوالی منطقه نصرت‌آباد اعزام شده‌اند.

نیروهای امدادی و امنیتی سیستان و بلوچستان از شب گذشته تلاش می‌کردند لاشه هواپیمای ناجا را بیابند، تا اینکه سرانجام حوالی ساعت هفت صبح امروز لاشه این هواپیما در منطقه نصرت‌آباد بین بم و زاهدان کشف شد. مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس ایران به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا گفته است که ظاهراً هواپیمای ناجا به کوه برخورد کرده است.

به گفته سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی هواپیمای ناجا به دلیل نقص فنی می‌خواسته به طور اضطراری بر زمین بنشیند، اما به این دلیل که زمین ناهموار بوده به کوه اصابت کرده و متلاشی شده است. در این میان جنازه سرنشینان هواپیما را هم یافته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    همین «ناجا» های تبهکار هستند که دختران ایران را بخاطر بیرون افتادن یک تار مو در خیابان کتک زده و سپس چه ها که با دختران ایران نمیکنند. همین «ناجا» های تبهکار هستند که در کردستان و بلوچستان و خوزستان،... ..... .... .مردم را به گلوله می بندند و همین «ناجا» های تبهکار هستند که ستار بهشتی ها را شکنجه کرده و میکشند. صدها هزار حادثه از این قبیل میتواند مرحمی بر روحهای پریشان و دلهای درد مند دختران ایران و همه آنان که گرفتار این تبهکاران شده اند باشد.