ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اردوگاه‌های آموزش نظامی داعش

ویدئوی تبلیغاتی گروه دولت اسلامی

در حالی که  یکی از اولویت‌های ائتلاف علیه گروه «دولت اسلامی» (داعش)، حمله هوایی به اردوگاه‌های آموزشی این گروه در عراق و سوریه است، «دولت اسلامی» ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده که در آن تصاویری از یکی از این اردوگاه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

این ویدئوی شش‌دقیقه‌ای که با عنوان «جهاد خون» روز ۱۳ اکتبر منتشر شده، در شمال عراق فیلم‌برداری شده است. در این ویدئو حدود ۱۰۰ نفر از سربازان تازه‌نفس گروه «دولت اسلامی» به تمرین حرکت‌های رزمی می‌پردازند. در صحنه‌ای از این فیلم، مردان به صف ایستاده‌اند و شخص دیگری به نوبت در سینه آن‌ها لگد می‌کوبد. در صحنه‌ای دیگر عملیات نجات زخمی‌ها در حالی تمرین می‌شود که مربیان به سمت سربازان سینه‌خیز با کلاشنیکف شلیک می‌کنند.

در این ویدئو دوربین توجه ویژه‌ای به سلاح‌ها و تجهیزات مورد استفاده گروه «دولت اسلامی» دارد و انتشار هم زمان آن با حملات هوایی علیه پایگاه‌های شبه‌نظامیان گروه «دولت اسلامی» جنبه تبلیغاتی پیدا می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.