ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کيتارو، آهنگساز سرشناس ژاپنی وارد تهران شد

کيتارو، آهنگساز و موسيقیدان سرشناس ژاپنی، بامداد روز دوشنبه، ۲۱ مهرماه وارد تهران شد.

کيتارو، آهنگساز و موسيقیدان سرشناس ژاپنی، بامداد روز دوشنبه، ۲۱ مهرماه وارد تهران شد.

کیتارو سرانجام به ایران آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کيتارو قرار است ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ مهرماه در تالار وزارت کشور روی صحنه برود. شماری از نوازندگان ارکستر سمفونيک تهران او را در اين کنسرت همراهی می‌کنند.

علی چراغ‌علی، تهيه‌کننده کنسرت کيتارو در تهران پيشتر گفته بود: «دو سال است که پيگير برگزاری اين قبيل برنامه‌ها در ايران هستيم و همه تلاش‌مان نيز اين بود که هنرمندان بزرگ جهان را که قابليت اجرای برنامه در چهارچوب فرهنگی و اجتماعی ايران دارند به کشور بياوريم.»

موسيقی کيتارو روی مجموعه‌ تلويزيونی مستند «جاده‌ ابريشم» برای ايرانيان يادآور خاطره‌های فراوانی است.

قرار است قطعاتی از آلبوم جاده ابريشم در اين کنسرت اجرا شود. اين کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود. بخش اول اين کنسرت غيرسمفونی است و در بخش دوم قطعات به صورت سمفونی به اجرا در می‌آيند.

در سال‌های گذشته هنرمندان خارجی همچون کريس دی‌برگ، ريچارد کلايدرمن، نادر عباسی، مورات ککيلی و آرکادی ولدوس قرار بود در ايران کنسرت داشته باشند اما اين اجراها به دلايلی که هیچگاه روشن نشد برگزار نشدند.

کيتارو متولد سال ۱۹۵۳ ميلادی در شهر تويوهاشی ژاپن است. او اولين‌بار با خريدن يک گيتار و بدون هيچ معلمی نوازندگی را تجربه کرد.

کيتارو  که اکنون به‌عنوان يکی از بزرگترين آهنگسازان جهان شناخته می‌شود‌، تحصيلات آکادميک در زمينه موسيقی ندارد و به گفته‌ خودش‌، آموخته است که فقط به گوش و احساسات خود اعتماد کند.

اين چهره‌ مشهور دنيای موسيقی که اکنون ساکن شمال سانفرانسيسکو  در آمريکا است،‌ پس از آشنايی با ساز سينتی سايزر قدم به عرصه‌ موسيقی جهان نهاد.

وی پس از آشنايی با گروه «خانواده‌ خاور دور» و تور سراسر اروپا،‌ اولين آلبوم خود را در سال ۱۹۷۶ منتشر کرد. «داستان ماه کامل» و «بهشت» از نخستين آلبوم‌های او هستند. از کيتارو تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر شده بسياری از آن‌ها جزو پرفروش‌ترين آثار موسيقی جهان بوده‌اند.

کيتارو پس از همکاری در ساخت موسيقی سريال مستند «جاده ابريشم» به شهرت و محبوبيتی بين‌المللی دست پيدا کرد.

کیتارو ـ جاده ابریشم:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    واااااااااااااییییییییییی حتی از فکر اینکه قراره از نزدیک کیتارو رو ببینم تنم مور مور میشه از شدت ذوق ... هیچ اتفاقی بهتر و شادتر و خوبتر از این نمیتونست واسه من اتفاق بیوفته . بی صبرانه منتظر روز کنسرتم :)))))))))

  • سجاد

    خوش اومدی نابغه ... خوشحالم که تو کنسرتت هستم ... درووووود ... کاش ونجلیسم بیادددد :)))