ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشتن حيوانات در ايران برای طلسم‌گشايی

در استان خراسان شمالی، کفتار را می‌کشند و قطعه‌ای از بدنش را برای «گرم شدن روابط زناشويی» به خانه می‌برند.

روزنامه شهروند خبر داده که شماری از شهروندان ايرانی «حيوانات را می‌کشند  تا طلسم باطل کند  يا ضعف جنسی به قوت تبد يل شود.»

اين روزنامه روز شنبه ۲۶ مهر نوشت که در استان خراسان شمالی، کفتار را می‌کشند و قطعه‌ای از بدنش را برای «گرم شدن روابط زناشويی» به خانه می‌برند.

اسکندر گردمردی، ﻣﺪﯾﺮ ﺍﺩ‌ﺍﺭﻩ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺩ‌ﺍﺭﻩ ﮐﻞ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﺤﯿﻂ‌‌ ﺯﯾﺴﺖ ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﺷﻤﺎﻟﯽ می‌گويد: «ﮔﺰﺍﺭﺵﻫﺎﯼ ﻣﺘﻌﺪﺩ‌‌ﯼ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻠﻔﺎﺕ ﺗﻌﻤﺪﯼ ﮐﻔﺘﺎﺭ، ﺷﮑﺎﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺩ‌ﺍﻡ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺍﺩ‌ﺍﺭﺍﺕ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ اين استان ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺩ‌ﺭ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﻮﺍﺭﺩ‌ ﺑﺨﺶﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﭘﻮﺳﺖ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ اما آﻣﺎﺭ ﻣﺴﺘﺪﻟﯽ ﺩ‌ﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﯾﻦ‌ﮔﻮﻧﻪ ﺗﻠﻔﺎﺕ ﻭﺟﻮﺩ‌ ﻧﺪﺍﺭﺩ‌.»

اين گزارش می‌افزايد: «بازار خرافات اينچنينی د ر دنيای مجازی گرم‌تر است، سايت‌هايی که از راه خرافه درآمد دارند، قيمت‌های مختلفی برای اين عضو بدن کفتار ماده می‌دهند، از ٢٠٠ تا ٥٠٠‌هزار تومان. دعايی که برای آن خوانده شده، قيمت نهايی را تعيين می‌کند. آن‌که دعايش تضمينی است، ضمانت دارد و ٥٠٠‌هزار تومان به فروش می‌رسد.»

در شماری از شهرهای ايران، به‌خصوص در آذربايجان‌شرقی و شهرهای شمالی نيز «اعتقاد بر اين است که خوردن گوشت خرس باعث افزايش قوای جنسی مردانه می‌شود» و به همين دليل شکارچيان اقدام به شکار خرس می‌کنند.

به گفته شهرام اميری‌شريفی مدير ديده‌بان حقوق حيوانات، «در برخی استان‌های کشور اعتقاد جدی به خواص گرمی گوشت خرس وجود دارد و گوشت آن را برای افزايش قوای جنسی مردانه می‌خورند. در کنار گوشت خرس، گوشت مار هم طرفدارانی دارد. برخی معتقدند که گوشت مار هم می‌تواند به رفع ضعف قوای جنسی مردانه کمک کند .»

روزنامه شهروند در پايان اين گزارش می‌نويسد: «قدرتی که خرافات در ميان مردم پيدا کرده به نگرانی فعالان محيط‌ زيست و حاميان حقوق حيوانات تبديل شده است. زيرا در کنار قدرتی که خرافه و سود آن پيدا کرده، برای آگاهی مردم نسبت به حقوق حيوانات و دروغ بودن آثار جادويی آن‌ها قدمی برداشته نشده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    در حالی که بقیه دنیا با استفاده از علم و دانش هر روز بدنبال ایده جدید و اختراع تازه ای هستند و نگاهشان به کرات آسمانی است، در مملکت " امام زمانی" ایران به یمن این فسیلهای ماقبل تاریخ اسلامی بازار جهل و جهالت و خرافات این چنین گرم است و مطمئن هستم مورد تائید رهبر مسلمین جهان هم میباشد.

  • esi

    این هم از دستاوردهای حکومت جهل وجنون خمینی دجال است..