ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر دفاع: تجهيزات نظامی ايران آماده ارسال به لبنان است

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران اعلام کرد که مجموعه‌ای از تجهيزات نظامی و تسليحاتی این کشور به‌منظور مقابله ارتش لبنان با «دولت اسلامی» (داعش) و گروه‌های نظیر آن، آماده ارسال به لبنان است.

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران اعلام کرد که مجموعه‌ای از تجهيزات نظامی و تسليحاتی این کشور به‌منظور مقابله ارتش لبنان با «دولت اسلامی» (داعش) و گروه‌های نظیر آن، آماده ارسال به لبنان است.

مقامات لبنانی براساس نيازمندی‌هايی که اعلام خواهند کرد تجهیزات نظامی را از ایران دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، این خبر پس از دو دور مذاکره میان حسين دهقان وزير دفاع ايران و همتای لبنانی‌اش سمير مقبل در تهران منتشر شد.

سمير مقبل سه روز است که در تهران به‌سر می‌برد و در این مدت درباره مسائل منطقه با مقامات ایرانی گفت‌وگو کرده است.

حسین دهقان در توضیح کمک نظامی ایران به لبنان گفت مقامات لبنانی براساس نيازمندی‌هايی که اعلام خواهند کرد تجهیزات نظامی را از ایران دریافت خواهند کرد.

وزیر دفاع ایران افزود: «ما همچنين آمادگی داريم در تجهيز، آموزش و انتقال تجربيات به ارتش لبنان کمک کنيم.»

وی این سلاح‌ها را «عمدتاً زمينی و برای مواجهه با جريانات تروريستی» عنوان کرد.

در یک ماه اخیر مقامات نظامی و سیاسی ایران بارها از کمک نظامی ایران به لبنان سخن گفته‌اند و چندین سفر در این پیوند انجام شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • baktash

    مال مفت ودل بی رحم٫اگر روشنفکران که برای به قدرت رساندن شما زحمت زیادی  کشیدن اگر جای شما امروز بودن همین کار را میکردند.

  • hasani

    سرهنگ اسعد الزعبی کارشناس سوری در زمینه اسلحه های نظامی روز سه شنبه 21 اکتبر در اظهاراتی گفته که کارشناسان ایران و روسیه وزن بمب های بشکه ای اسد را از 230 کیلوگرم به 700 کیلوگرم افزایش داده اند. به گزارش العربیه کارشناسان نظامی بر این باورند که رژیم بشار اسد، این نوع سلاح را به دلیل کم هزینه بودن تولید آن در داخل این کشور، به جای موشک و بمب های پیشرفته، به کار می برد. رژیم سوریه این نوع سلاح کم دقت را در 18 منطقه سوریه تولید می کند و در ساخت آن علاوه بر ماده انفجاری تی ان تی، از خرده آهن و سنگ نیز استفاده می کند.

  • طرفداران حمله نظامی

    در همان حالی که در داخل ایران ناداری و گرسنگی دامنه های گسترده تری به خود می گیرد، و می شنویم که حکومت حتی پول ندارد داروهای گران قیمت درمان سرطان را به کشور وارد کند و بیماران ایرانی را از مرگ برهاند، در همان حالی که کودکان سر گرسنه به بالین می گذارند و کارگران بیکار می شوند و آموزگاران آه ندارند تا با ناله سودا کنند، رژیم ایران همچنان بیشتری بخش از امکانات مالی و نظامی خود را به حمایت از آنچه که "دولت مظلوم فلسطین" می نامد، و در واقع گروه های ترور هستند که قصد نابودی اسرائیل را دارند، اختصاص می دهد.